واکنش عجیب مدیرعامل همشهری به ماجرای مهسا امینی/ هر کس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد، مقصر نظام است؟

مدیرعامل همشهری نوشت: ناجا قانون را اجرا کرده، هر کس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد، مقصر نظام است؟

واکنش عجیب مدیرعامل همشهری به ماجرای مهسا امینی/ هر کس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد، مقصر نظام است؟

واکنش رئیس سازمان فضای مجازی بسیج به ماجرای مهسا امینی

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • حامد
    0

    مقصر تمام بی عدالتی، فقر، فساد بی پایان، سوء مدیریت، بی کفایتی و .... که دامن مردم را گرفته نظام است و شما که از این فجایع دفاع میکنید.

  • مقصر
    0

    بله، مقصر همه شان هستند. چون مسئولیت مردم با نظام است. چطور فرزندی خطا بکنه میگن خانواده اش اینجوری تربیتش کرده، نیروی انتظامی هم پرورش یافته نظام است

  • ناشناس
    0

    نظام و اسلام تان فقط برای حجاب و چند تار مو ایتقدر سخت گیر است ؟ چرا با دزدان و مفسدان خودی ، وی پی ان فروشان و کاسبان تحریم هیچ برخوردی نمیشود ؟ اسلام شما یک طرفه و بیرون از اسلام واقعی است. بوی تعفن و کثافتتان جهانگیر شده است .

  • عبادی
    0

    با همان منطق که ضرب وشتم وبه کما رفتن ستار بهشتی وزهرا کاظمی و روح الامینی و... در گذشته را هم شما و رفوگرانی از جنس حسین شریعتنداری ابتدا انکار وتوجیه کردید ولی بالاخره به جنایت علیه انها اعتراف کردید ومامورانی را بازداشت و حاضر به دادن دیه به خانواده های انان شدید . دفاع ناشیانه تو وامثال تو لطمه زدن هرچه بیشتر به نظام اسلامی است .

  • ناشناس
    0

    پس هر از گاهی یکی در گوشه ای از این کشور بر اثر نقص فنی عمدی یا بمب گذاری در هواپیما، تصادف ساختگی رانندگی، سرنگونی عمدی هواپیمای مسافربری اوکراین، مرگ مغزی و قلبی ناشی از ترور بیولوژیک، قتلهای فجیع زنجیره ای شخصیت های سیاسی و اجتماعی منتقدان نظام، جان باختن در استخر فرح، کوبیدن سر خبرنگار ایرانی الاصل کانادایی به دیوار به اتهام دروغین جاسوسی و ... به مرگ غیرطبیعی و بر اثر حادثه عمدی کشته می شود ناشی از قضا و قدر است؟!!!

  • ناشناس
    0

    گواهی بین المللی "پااندازی "بتایید سعید طوسی

  • ناشناس
    9

    مؤدب و منطقی نظرش را گفته .. درود

  • بهروز
    15

    کاملا درست گفته هرکس ممکنه دریک مقطعی دچارسکته قلبی یا مغزی شودبنابراین پلیس نبایدباهیچکس روبرویا کسی را دستگیرکند؟!!چون ممکن است ناگهان دچارعارضه ای شودویک عده برای ماهی گرفتن ازآب گل آلودفوراشروع به شانتاژ وتشویش اذهان عمومی کنند؟!این عده بایدشناسایی ودستگیرومجازات شوندالبته اگردرخواست رسیدگی قضایی برای روشن شدن موضوع نماینداشکالی نداردخیلی هم خوب است امااگر با فرصت طلبی وهدف جلب نظرعمومی وبهره برداری سیاسی اقدام به گمانه زنی و زیرسوال بردن قانون وانجام وظیفه پلیس کشورنماینداینجاست که کارخراب میشود.پلیس ضعیف یعنی ناامنی،بدیهی است موضوع بایدبررسی شودواگرفردی ازپلیس فراترازوظیفه اش عمل و مرتکب تخلفی شده باشدبا وی برخوردشودامابا کسانی که قبل ازهرگونه تحقیق وبررسی جاروجنجال رسانه ای وسیاسی راه می اندازندووسط دعوا نرخ تعیین می کنندبایدمحکم وقاطع برخوردشوددرهرجایگاه ومقامی که باشند

  • ناشناس
    0

    فقط شخصا انتقام به اینها امیدی نیست

  • حسین
    0

    وای بر سرزمینی که قلم نویسش توی جاهل هستی.

  • 🐜
    0

    این اولین خون ب ناحق ریخته نیست آخریش هم نمیباشد.پایه حکومت بابی عدالتی نهاده شده عدالت در ایران زمین فوت شده

  • ناشناس
    0

    رحیم قمیشی: چه اشتباهی کردیم ما! چه تقاصی باید پس بدهیم؟
    در بخش‌هایی از نوشته رحیم قمیشی، عضو مجمع ایثارگران آمده است:

    به عنوان پدری که دختر ۲۲ ساله دارد می‌نویسم

    برای مهسا امینی دختر خانم ۲۲ ساله کردستانی مسافر تهران، که به بهانه بدحجابی دستگیر و سپس نیمه جان و سکته کرده‌اش را تحویل خانواده‌اش دادند، می‌نویسم

    با چشمانی اشکبار می‌نویسم

    او دختر من است. من با دیدن او بر تخت بیمارستان احساس کردم دخترم را برده‌اند پلیس، تهدیدش کرده‌اند، ترسانده‌اند او را، و قلب نازکش قفل کرده. کلیه‌هایش از کار افتاده و حالا تنها دعا ممکن است زنده نگاهش دارد.

    من دارم دیوانه می‌شوم

    دخترم خوبم! چه گناهی داشتی تو؟

    چه اشتباهی کردیم ما! چه تقاصی باید پس بدهیم؟ کاش من مرده بودم تو را چنین نمی‌دیدم

    دخترم مقاومت کن

    اشک‌ نمی‌گذارد بنویسم
    ما همه برایت دعا می‌کنیم
    لطفاً بمان دخترم

    التماست می‌کنم‌...

    قول می‌دهم آینده روشن است

    ما را ببخش

    ما را ببخش...

    لطفا بمان دخترم

    برای ایران

    ***

    این چه هدایتی است؟

  • ناشناس
    0

    لعنت به تحجر 1400 ساله تان
    لعنت به حماقتی ڪه شما را برسر کار گماشت
    بسیار پست تراز یزیدهستید و سنگ حسین برسینه میزنید

  • ناشناس
    0

    بگرد مقصر را پیداکن .مقصر خودش بوده که از شهرستان امده پایتخت تانفسی از الودگیهای شما که ایجاد کردید تازه کنه وبرگرده به شهر خودش.مجالش ندادید تارنگ وروی شهرش را دوباره وپدر ومادرش وبرادرانش وفامیلانش را ببیند.از نظر تو خودش مقصره که پایش را گذاشت توی تهران ونزدیک تله و دامی که گسترده بودند برای امثال این خانومها وبردنش برای اموزش رینگ مشت ولگد ومیخواست قبلا امادگی را داشته باشد وما مسئول اماده نبودن او نیستیم.ونیروهایی که ما در خیابان پهن میکنیم پیمانکارها ی ما هستند وما مسئول در قبال انها نیستیم .تا یکشنبه صبر کنید ببینیم اق شریعت نداری مدیر عزیز کیهان چه میگوید و ما ان را الگو قرار خواهیم داد وتایید میکنیم.

  • ناشناس
    0

    فرق لقمه حلال وحرام این جاها معلوم میشه

  • ناشناس
    0

    پس چرا برای. جورج فلوید خودتون رو جررررررر دادین!

    می زنند ،میکشند، زبانشان هم دراز است!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها