مدیر گروه روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبر فوری:

سانسور، مخاطب را به سمت شبکه‌های خارجی سوق می‌دهد

مدیر گروه روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به تاکید رهبری بر اطلاع‌رسانی حقایق به جامعه، وظیفه رسانه‌ها این است که اخبار را به موقع بگویند و مردم را آگاه کنند چراکه معمولا مدیران با توجه به سیاست‌ها و مصلحت‌ها، خبرها را به موقع منتشر نمی‌کردند.

سانسور، مخاطب را به سمت شبکه‌های خارجی سوق می‌دهد

علی اصغر کیا در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: سرعت و انعکاس لحظه‌ای وقایع و تکمیل جزئیات خبر از راه‌های جلب اعتماد مخاطبین است، مردم نامحرم نیستند و خودشان به بلوغ فکری برای تشخیص خبر رسیده‌اند.

او گفت: بین روایتی که از یک واقعه به مخاطب ارائه می‌دهیم و اصل رویداد نباید تفاوت باشد، این موضوع در کنار سانسور، مخاطب را به سمت شبکه‌های خارجی سوق می‌دهد.

این گفتگو را بشنوید.

 

حجم ویدیو: 9.66M | مدت زمان ویدیو: 00:03:40 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • شیخ طوطی
    2

    همش تو اخباراتون دروغ میگید از سانسور گذشته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ای گل گفتید،دقیقا حکایت ،منتقدان به خبر فوری رو روایت کردین !اولین روزنامه نگار خبر فوری میباشد که باید خودشو اصلاح کنه .خبر فوری هر وقت عشقشه و کلام منتقدان به کامش شیرینه ،پیام منتقدان خودشو میزاره ،وقتی هم پیامها به مزاق خود و دیگران تلخ اومد ،امتناع از پخش میشن!دقیقا حکایت ما و خبر فوری رو روایت کردی.😅🤐خبر فوری سانسور نکن

    • ناشناس
      1

      سانسور حرفهای منتقدین به (رسانه ها)وسایر ارگانها ،ظالم ترین تحریمی میباشد ،که انها (رسانه ها وسایر ارگانها)علیه مردم صورت میگیرد،چون وظیفه رسانه ها وسایر ارگانهای دولتی خدمت به مردم و برای مردم میباشد،اگر قرار باشد حرفهای منتقدان را به عناوین گوناگون سانسور یا محدود کنند ،همان بهتر است که خدمات ارایه ندهند! یا تعطیل شوند،اگر قرار باشد انتقاد کنندگان برای قشری خاص ،و برای منفعت خود و ..باشد ،همان بهتر است که درهاشان گل گرفته شود!وقتی صدای حقیقت از طرف منتقدان را خفه و مجالی برای حرف زدن ندهید ،روی هم انباشته شده و بعد از مدتی اتشفشانی از نفرت و..به سمت طرف مس.عله پدیدار میشود.و این واقعیت هر جامعه و کشوری میباشد.حالا اگه این مطالب به کام بعضی ها تلخ امد ،سانسور کنید .عزت زیاد.

    • ناشناس
      0

      منظور ما کاربر(شیخ طوطی)نیست اشتباه برداشت نشود،منظور ما انتقادو گفتگویی که با خبر فوری صورت گرفته شده و منظور کلیات است ،نه شخص یا نهادی ،یا ارگانی و یا حتی خبر فوری یا دانشگاه علامه طبا طبایی .سو.ع برداشت از کلام ما صورت نگیرد. اصل مطلب واقعیت میباشد که مدیر گروه روزنامه ،دانشگاه طباطبایی ،به ان اشاره فرمودند ،واقعا گل گفتی😅

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    دروغ در ذات نظام و دولت مردان و نمایندگان و بلندگو و رسانه حاکمیت یعنی صدا و سیما نهادینه و سیستماتیک شده..... دو سه مورد اخیر فیلم و صحنه سازی صدا و سیمای حاکمیت از زخمی شدن مادر ستار بهشتی و مذاکرات وین را و عدم خرابکاری در سایت هسته ای و انرژی اتمی کرج که در ماههای قبل گفتند و الان تائید می کنند و دروغ ماخیر مخبر مثلا معاون اول رئیس جمهور حراف و بی سواد و دروغگو را ببینید !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها