شبکه «آی‌فیلم ۲» در راه است

معاون برون‌مرزی صدا‌و‌سیما گفت: در حوزه تمدن فارسی و تمدن ایرانی به‌زودی شاهد راه‌اندازی شبکه آی فیلم 2 یعنی آی فیلم فارسی برای کشورهای افغانستان و تاجیکستان خواهیم بود.

شبکه «آی‌فیلم ۲» در راه است

مراسم سالگرد تاسیس این شبکه بعدازظهر دوشنبه 9 بهمن در سالن اجتماعات مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما با حضور جمعی از سفرا و مقامات دیپلماتیک کشورهای آمریکای لاتین، مقامات وزارت امور خارجه، اساتید دانشگاه و فعالان رسانه ای حوزه برون مرزی، همچنین جمعی از مدیران و کارکنان معاونت برون مرزی و شخصیت هایی نظیر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، محمد کشاورززاده مدیرکل آمریکای وزارت خارجه، غلامرضا نجاری رئیس اداره اول دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه، نادر طالب زاده فیلمساز و کارشناس رسانه، رضا طباطبایی شفیعی سفیر کشورمان در بولیوی و ... برگزار شد.

پیمان جبلی، معاون برون مرزی صداو سیما نیز که سخنران پایانی این مراسم بود گفت: زمان بسیار زود می گذرد، عنصر زمان فقط مختص ما نیست، بلکه برای رقبا و دشمنان ما نیز هست و همه از آن در راستای منافع خود بهره می برند؛ در این میان ما نباید عقب بمانیم.

وی همچنین اعلام کرد: در حوزه تمدن فارسی و تمدن ایرانی بزودی شاهد راه اندازی شبکه آی فیلم 2 یعنی آی فیلم فارسی برای کشورهای افغانستان و تاجیکستان خواهیم بود.

معاون برون مرزی صداوسیما بر لزوم ورود هر چه سریع تر این معاونت به حوزه هایی که هنوز اقدام عملیاتی برای ورود بدانها نشده است، به وضعیت بودجه ای برونمرزی نیز اشاره وعنوان کرد: بویژه در یک و نیم سال اخیر به این واقعیت رسیده ایم که کار با این بودجه روتین برای تاثیرگذاری فوری بسیار سخت است. تحرکاتی در این زمینه شروع شده و اتفاقات خوبی در راه است. توانستیم منابع جدیدی ایجاد کنیم که امیدواریم خلاهایی را که تا امروز داشتیم، جبران کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها