سحر تبر آزاد شد/ انتشار اولین تصاویر از چهره واقعی فاطمه خویشوند

سحر تبر گفت: «قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده ام.»

سحر تبر آزاد شد/ انتشار اولین تصاویر از چهره واقعی فاطمه خویشوند

سحر تبر نام دختر 19 ساله ای است که از چند سال قبل فعالیت های او در فضای مجازی او را به شهرت رساند.

گریم های عجیب و غریب این دختر جوان از اصلی ترین دلایل شهرت سحر تبر بود.اما فعالیت های او کم کم به جایی رسید که قانون مقابلش ایستاد و او مهر ماه سال 98 به اتهام های معاونت در افساد فی الارض، تشویق به فساد، توهین به مقدسات از طریق توهین به مقدسات اسلام تحصیل مال نامشروع بازداشت شد.

سحر تبر از زندان آزاد شد
در حالی که خبر دستگیری و محاکمه سحر تبر همچون تمامی ابعاد این کارکتر جنجالی بود، چند ماهی می شد که هیچ خبری از این چهره خبرساز منتشر نشده بود. او در سکوت خبری در زندان قرچک ورامین روزگار می گذراند.

سحر تبر در گفتگویی اعلام کرد که با حکم دادگاه به 10 سال حبس محکوم شده است و این در حالی بود که وی از دو اتهام وارد شده تبرئه شده بود.

سحر تبر همچنین گفت که به حکم صادر شده اعتراض کرده است و منتظر رای نهایی است.

اما هنوز چند روزی از انتشار خبر حکم زندان 10 ساله سحر تبر نگذشته بود که او تماس گرفت و این بار خبر از آزادی اش داد.

سحر تبر به خبرنگار گفت:«قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده ام.»

منبع: رکنا

18

حجم ویدیو: 11.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    دختره دلقک برای پول وشهرت خودت را وسیله هر شخص و نا اهل قراردادی و باعث درد سر و شایعات شدی .امیدوارم خداوند شعور بهت بدهد . راه زندگی را بهتر انتخاب کنید و با شرف بدون خل بازی . اول جوانی راه دادگاه و زندان و شایعات ...برای خودت فراهم کردی .

  • امیرعباس
    0

    بابا خودش میگه برا معروفیت و دیده شدن به هر طریقی شده اینکارو می کرده و شما هم دارین در زمینش بازی می کنین و از خداش هم هست

  • بلتا
    0

    این دلقک رو بفرستین سیرک

  • کاربر ناشناس
    0

    نگفتم بره زندان هم ادم میشه هم قیافش بهترمیشه ولو چندروز،بفرما

  • یا علی
    0

    خدا رو شکر. بعضیها انگار لازمه یه نگاه به تیپ و آرایش خانمهای هنرپیشه شبکه های خانگی بندازن ببینن تیپ و آرایش ایشون که بیماری روحی داره صد شرف داره به بعضیهای دیگه که خیر سرشون الگوی جوونا هستن.بعد میان از تو کوچه خیابون ملت رو جمع می کنن. همینه دیگه تا دیروز مهناز افشار آرایش غلیظ کرد و گیسوان بلوند کرده انداخت بیرون هیچی بهش نگفتن و دختر و زن مردم شبیه اون رو از وسط خیابون سوار ون کردند بردن..اونا بی خیالی رشد می کنن با پول بیت المال بعد میرن خارج کاراشون رو کاملتر می کنن. اینو نوشتم که همه حواسشون باشه این آرایش غلیظ کنهای امروز اگه فردا رفتند تو شبکه های معاند همه ش تقصیر خودشون نبوده چون کسی بهشون گیر نداده جلوشون رو نگرفته هر تیپی دلشون خواسته در اومدن.

    نظرات شما -
    • یا علی
      0

      البته باید می نوشتم خانمهای هنرپیشه سینما هم دست کمی از شبکه خانگی ندارند و هنوز موندم چرا فقط به تیپ و آرایش مردم عادی گیر میدن و یه تذکری به اینا نمیدن تا بقیه نبینن یاد بگیرن برن بخرن و استفاده کنن؟البته شاید هم اگه سحر خانم خودش رو شبیه سحر قریشی یا نیوشا ضیغمی آرایش می کرد شاید هم طرفدارای بیشتری پیدا می کرد و هم به جای زندان جای بدل این هنرپیشه های خوش آرایش ازش استفاده می کردن تو فیلمها! البته همه شون نه و بعضیهاشون انقدر عکسهاشون با آرایش غلیظ و گیسوان رنگ کرده و بعضیا شلوارجین پاره همه دیدن که الان دقیقا می دونن کیا رو میگم!..انگار باید این تیپی بشن تا هم کسی به تیپشون گیر نده و هم فروش فیلمهاشون هم تضمینی باشه تو سینما!

    • م ر شریف
      0

      ممنونیم.

  • ناشناس
    0

    دلیل این همه بغز چیست چرابرای همه به گونه ای نسخه میپیچیم این بنده خدا اگر در جای دیگر بود شاید یک مایکل جدید بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بغز علط بغض درست

  • هدایت
    0

    کسی چه میدونه ! شاید ازین جا ببعد مسیر زندگی ش تغییر کنه ب خواست خدا ...

  • سروش
    0

    اونجایی که تاکید می کنه بارضایت خودم اومدم یعنی دقیقا با رضایت خودش نیومده

  • رضا شریفی
    0

    تبر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها