قرارداد ۲۵ میلیاردی مهران مدیری با رفاه؟!

دو رسانه اصولگرای مشرق و آنا مدعی هستند که فروشگاه رفاه کرسی خود در انتخابات اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور را از دست داده است و به میدان آمدن بازیگر مشهور، برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های این مجموعه است.

قرارداد ۲۵ میلیاردی مهران مدیری با رفاه؟!

مشرق نوشت: اخیراً خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) طی گزارشی مدعی شده است فروشگاه رفاه طی قراردادی ۲۵ میلیاردتومانی با یک هنرمند معروف که آنا آن را (م.م) نامیده، "شوی خیریه" راه انداخته است.

در گزارش این خبرگزاری آمده است:

«برابر گزارش‌های مالی موجود در سایت کدال (صفحه ۵ صورت‌های مالی و در ترازنامه و گزارش حسابرس قانونی مربوط به پایان سال مالی منتهی به ۳۰مهرماه ۱۳۹۸) میزان بدهی این شرکت در آن تاریخ بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است که براساس تخمین کارشناسان این عدد در مردادماه ۹۹، یعنی پس از گذشت قریب به یک سال حدوداً بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

در حقیقت این میزان بدهی مربوط به طلب تأمین‌کنندگان و شرکت‌های تولیدی طرف قرارداد فروشگاه رفاه است که در این وضعیت اقتصادی نابسامان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از فروشگاه، بعضاً دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند.»

این گزارش مدعی‌ است فروشگاه رفاه به تازگی کرسی خود در انتخابات اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور را از دست داده است و به میدان آمدن بازیگر مشهور، برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های این مجموعه است.

قرارداد ۲۵ میلیاردی مهران مدیری با رفاه؟!

آنا در ادامه گزارش خود درباره قرارداد اخیر با یک هنرمند معروف (م.م) می‌نویسد:

«فروشگاه رفاه برای اولین بار در این اتحادیه فاقد کرسی شد و مدیریت فروشگاه بلافاصله برای جبران این شکست دست به دامان سلبریتی معروف آقای م.م شده است. بنا بر اخبار رسیده تیم مدیریتی فروشگاه رفاه در قدم اول رقمی معادل ۲۵ میلیارد تومان جهت همراه شدن هنرمند مذکور در یک شوی خیریه هزینه کرده ‌اند!»

مشرق در پایان نوشته است: طی روزهای گذشته تیزرهای تبلیغاتی فروشگاه رفاه با حضور مهران مدیری از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده است که در آن قراردادی میان مهران مدیری و مجموعه رفاه منعقد می‌شود و وی به عنوان «سفیر» مسئولیت اجتماعی فروشگاه رفاه معرفی می‌شود.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • مهری
    0

    خوش به حالش

    نظرات شما -
    • سلیمانی
      0

      سلام این پولهایی کجایی می‌آید خدای پس ببین تویی این ایران چه جور بخوربخوری هست

  • علیرضا
    0

    به به ، چه زیبا اگه این موضوع صحت داشته باشه دم مهران مدیری گرم که دست مدیر رفاه را خونده و از حق خودش نگذشته نوش جونت از شیر مادرت حلال تر باشه برات / اونایی باید بسوزند که میرن ساعتها تو صف فروشگاههای رفاه وا میستند که بحساب خودشون جنس با تخفیف بخرند و نمیدونند که این فروشگاه و سایر فروشگاه های زنجیره ای هم از کیفیت جنس میدزدند هم از وزنش وشایدم میدونند و خودشونو به ندانستن میزنند دمتگرم مهران جون دمتگرم

  • سعید
    0

    نوش جانت عشق ایران

  • بهلول
    0

    فروشگاه رفاه تخفیفاش گرونتر از جای دیگه است .دولا پهنا حساب میکند .یک جور کلاهبرداریه.مخصوصألوازم بهداشتی ولوازم خانگی .

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب بخور بخوری است

  • ایرانی
    0

    آموزش و پرورش هم اعتیار یک ملیونی به فرهنگیان داده که فقط از فروشگاه عمو رفاه خرید کنند .

  • کهنه سربازبازنشسته
    0

    حقوق پرسنل را نمی دهند وحق وناحق می کنند ولی حاضرند 25میلیارد به یه هیولا بدهند

  • مجید فرخی
    0

    خرید از فروشگاه های رفاه را خیلی کم کردیم چون علنی تمام اجناسش از فروشگاهای دیگه گرانتره ..شاید هزینه هاش بالاتره ولی این به مشتری ربطی نداره

  • دلسوز
    0

    اولا اگر مدیری نتوانست درامد زائی کند توقرارداد جریمه ای تعین شده که به رفاه بپردازد دوم اداره مالیات کجائی که این مدیری مارمولک را حسابی ازش مالیات بگیری سوم ای ملت عزیز اینقدر دنبال این لاش خورها از قبیل مدیری نیافتید اخه این دیگه چه جونوریه

  • سید
    0

    به نظرم نهادهای امنیتی باید مراقب این شرکت باشند از حواله های پول به خارج از کشور و تلاششان برای ورود به بورس

  • داروغه
    0

    انسان قطع بود ؟؟؟

  • سیدحسین
    0

    مردم نباید از این فروشگاه خرید کنند که لانه دزدان ورندان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها