کارگردان فیلم «اکسیدان» در گفتگو با خبرفوری: به ما گفتند که تعیین رده سنی را انجام نمی‌دهیم چراکه فروشتان بیشتر می‌شود

حامد محمدی، کارگردان فیلم اکسیدان درباره هجمه های ایجاد شده درباره فیلم اکسیدان توضیحاتی ارائه داد.

کارگردان فیلم «اکسیدان» در گفتگو با خبرفوری: به ما گفتند که تعیین رده سنی را انجام نمی‌دهیم چراکه فروشتان بیشتر می‌شود

حامد محمدی نویسنده و کارگردان سینما ابتدا درخصوص کارهای جدیدش گفت: راستش اوضاع خیلی بر وفق مراد نیست.البته چاره‌ای نیست چراکه اینجا ایران است و همیشه اتفاقاتی رخ می‌دهد که خیلی معادلات دست خود آدم نیست. ازطرفی همچنان اکران "اکسیدان" ادامه دارد و درگیر این موضوع هستیم. انشالله حدوداً چهار هفته دیگر از اکران باقی‌مانده است و امیدواریم حال مخاطبان را خوب کنیم.
کارگردان فیلم سینمایی "اکسیدان" پیرامون هجمه‌های وارده اظهار داشت: هجمه‌ها به‌قدری طولانی است که در چند دقیقه نمی‌توان صحبت کرد. در مقطعی فیلم دچار یک‌سری ممیزی‌ها در خود ارشاد شد، البته بالاخره از آن مرحله رد شد. سپس دوستانی به این بحث ورود پپیدا کردند که اکران این فیلم باید متوقف شود.

وی درخصوص ورود نمایندگان به این موضوع هم اظهار کرد: تعدادی از نماینده‌های مجلس که این روزها شیرین‌کاری‌هایشان را می‌بینیم و مثلاً گلابی می‌آورند؛ یادشان می‌رود که نماینده‌های منتخب مردم هستند. برای این انتخاب شده‌اند که مدافع حقوق مردم باشند نه اینکه فقط شیرین‌کاری کنند و سلفی بگیرند. لذا تنظیم‌کردن نامه‌ای که هنوز فیلم را ندیده‌اند، بعید نیست. در ایران عادت کرده‌ایم که مسئولین عادت به عذرخواهی ندارند چراکه پس از دیدن فیلم نظر بسیاری از نماینده‌ها تغییر کرد. همچنین از مردم برخی شهرستان‌ها عذرخواهی میکنم، به علت اینکه در این شهرها سینما متعلق به حوزه هنری است و اکران نمی‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد:متأسفم عده‌ای به اسم ارزش‌ها و انقلاب، شعارهایی می‌دهند که پشتش قایم شده‌اند و با سوءنظر و سوءتعبیر سینما را قضاوت می‌کنند. همچنین درخصوص تعیین بحث رده‌بندی سنی، وظیفه ارشاد است که این مسأله را مشخص کند.

وی درخصوص رده بندی سنی برای فیلم هم گفت: حتی در زمان درخواست پروانه نمایش، به ما گفتند که چنین کاری را انجام نمی‌دهیم چراکه فروشتان بیشتر می‌شود. واقعاً آیا قرار است درمورد اتفاقات اطراف هیچ‌وقت حرف نزنیم و دربسته بگذاریم؟!

این کارگردان درباره سوژه فیلم هم ادامه داد: واقعاً سوال پیش می‌آید که چرا برخی برای خروج از کشور، دست به هر کاری می‌زنند؟! که باید پاسخ دهیم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها