پايتخت٥ به فرودگاه امام می رسد+ جديدترين عكس هاي سريال

٢٥ درصد از كل سريال پایتخت۵ تصويربرداري شده و حدود يك هفته تا ١٠ روز ديگر در شمال كشور كار فیلمبرداری پایان می یابد.

پايتخت٥ به فرودگاه امام می رسد+ جديدترين عكس هاي سريال

به گزارش خبرفوری ؛ تصويربرداري اين مجموعه تا ١٠ روز ديگر در شمال كشور ادامه دارد و گروه به تهران بازخواهند گشت تا پس از يك پيش توليد كوتاه مدت چند روزه در لوكيشن بعدي مشغول به كار شوند.

الهام غفوري تهيه كننده سريال پايتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت:
تا امروز ٢٥ درصد از كل سريال تصويربرداري شده است و حدود يك هفته تا ١٠ روز ديگر در شمال كشور كار خواهيم كرد و بعد از آن با يك پيش توليد كوتاه مدت اقدام به بازسازي لوكيشن هاي خارجي در داخل كشورخواهيم كرد و سپس بخش هايي را كه در كشور خودمان شرايط بازسازي اش وجود ندارد خارج از كشور تصويربرداري خواهيم كرد.

تهيه كننده پايتخت در خصوص اضافه شدن بازيگران جديد گفت قطعا چند بازيگر اصلي در ادامه و بر اساس فيلمنامه به ما اضافه خواهند شد.
غفوري درباره بدلكار سريال پايتخت امير حسين خنجري هم گفت اين اتفاق همه اعضاي خانواده پايتخت را نگران و متاثر كرد خدا رو شكر كه لطف خدا شامل حال مان شد و اين حادثه به خير گذشت. آقاي خنجري تحت درمان هستند و الحمدالله حال عمومي شان خوب است. قطعا تا پايان مراحل درمان كنار او خواهيم بود.

تهيه كننده سريال چك برگشتي گفت: گروه بلافاصله بعد از شمال راهي فرودگاه امام خميني ( ره) خواهند شد و ضبط سكانس هاي فرودگاه برنامه بعدي ما پس از مازندران است.
غفوري در پايان از اضافه شدن خشايار الوند به تيم نويسندگان سريال از قسمت سوم به بعد خبر داد و افزود با پايان سريال ديوار به ديوار خشايارالوند نيز با ما به عنوان يكي از نويسنده گان همراه خواهد بود.
سريال پايتخت در اين يك ماه اخير در چند لوكيشن اصلي در استان مازندران از جمله شيرگاه( خانه نقي، خانه ارسطو، رودخانه، مسجد، آرايشگاه و...) ، بابل كنار، قائم شهر، ساري و ...تصوير برداري داشته اند و طبق برنامه ١٠ روز ديگر كار در شمال كشور ادامه خواهد داشت.

سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج اواسط ارديبهشت ماه با ضبط نماهاي هوايي از منطقه شیرگاه استان مازندران كليد خورد.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها