واکنش مجری مشهور به سخنان ابوالقاسم طالبی درباره شجریان: ادب بر گردن خود بیاویز

امیرحسین مدرس (مجری صداوسیما) با انتشار متنی به سخنان ابوالقاسم طالبی درباره محمدرضا شجریان واکنش نشان داد.

واکنش مجری مشهور به سخنان ابوالقاسم طالبی درباره شجریان: ادب بر گردن خود بیاویز

امیرحسین مدرس با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:

آقای ابوالقاسم طالبی پیش از انداختن قلاده‌های طلا به گردن دیگران، .... از ادب بر گردن خود بیاویز.

با احترام امیرحسین مدرس.

گفتنی است ابوالقاسم طالبی روز گذشته در همایش نخبگان حامی ابراهیم رئیسی اعلام کرده بود که دولت یازدهم آنقدر دستش خالی است که آویزان یک بیمار سرطانی (محمدرضا شجریان) شده است.

وی در همایش نخبگان حامی سیدابراهیم رییسی گفت: ما امروز باید دعا کنیم حال محمدرضا شجریان خوب شود زیرا دولت یازدهم دستش خالی است و آویزان یک هنرمند سرطانی شده است.

طالبی در این همایش نیز گفته بود: من از آقای رییسی گله دارم که چرا وقتی یک هنرمندی در یک مهمانی پیک پیک عرق می‌خورد آبرویش را در رسانه‌ها و همه جا می‌برند اما درعوض یک نفر که به ۳۰ زن تجاوز کرده به دلیل آنکه لباس روحانی پوشیده و با رییس‌جمهور عکس گرفته محاکمه نمی‌شود.

منبع: انتخاب

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • م.ر.ا
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم یه درخواستی دارم از آقای امیرحسین مدرس! ایشون و بعضی دیگه از به اصطلاح هنرمندای این سرزمین چرا نمی خوان با واقعیت روبرو بشن و واقعیت های جامعه رو ببینن. چرا فیلمی که آقای طالبی ساخته رو انقدر نازل جلوه می دن که ارزشی و انقلابیه. چرا چون که فقط واقعیت ها رو نشون داده. بازیگرای بسیار خوبی مثل امین حیایی و علیرام نورایی رو انقدر تخریب کردن که بنده خداها رو آوردن به سکوت. چرا چون فقط فیلم نشون داد تو فتنه چه اتفاقی افتاد؟ چرا چون اونا تو فیلمی این چنینی بازی کردن که صد پله بلکه هزاران پله بهتر از فیلم هایی بود که الآن دارن رو پرده می رن و بی بند و باری رو زیاد تر می کنن. خواهشم اینه که تو رو خدا به فکر اسلام باشید فقط دم از مسلمونی نزنید والله که فیلم بازی کردن و پول دار بودن نشانه روشن فکری نیست. متأسفانه تمامی بازیگرا و فوتبالیستایی که برا یه فیلم یا یه فصل میلیاردی پول می گیرن نباید برا ما الگو باشن. واقعاً دلم می سوزه و پر از غمه وقتی می بینم که چه بر سر عقاید و ارزش هامون داره میاد. تو رو خدا ول کنید این تظاهر و ریا رو. ول کنید التماس به بیگانه ها رو. ول کنید روشن فکری رو. ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها