کارگردان آشغال‌های دوست‌داشتنی: اعتراض دارم ولی رأی می‌دهم

محسن امیر یوسفی با تأکید بر این‌که اعتراض دارم ولی به روحانی رأی می‌دهم، گفت: رأی خاکستری‌ها را باید درک کرد و به آنها گفت که روحانی هدف نیست، عاملی برای پیشرفت است.

کارگردان آشغال‌های دوست‌داشتنی: اعتراض دارم ولی رأی می‌دهم

محسن امیر یوسفی در نوشتاری درباره حضور در انتخابات گفت: در چهارسال دولت روحانی فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی من توقیف شد همچنین در این چهار‌سال فیلمی هم نگذاشتند بسازم، البته نه با خشونت با لبخند و تعارف! پس چه دلیلی وجود دارد که بخواهم به روحانی رأی بدهم؟ دلیلش ساده است او از بین شش نامزد محترم که برای ریاست‌جمهوری داریم از همه مناسب‌تر است و کارنامه کاری او در این چهارسال نشان داد که با امر کشورداری بیشتر از دیگر نامزدها آشناست.

من به روحانی رأی می‌دهم کسی که امیدوارم جهانگیری همچنان معاونش باشد و ظریف وزیر امور خارجه و زنگنه وزیر نفتش و.... اعتقاد دارم در این مدت اگر فیلم‌های توقیفی دولت روحانی که لکه تیره‌ای در کارنامه فرهنگی ایشان است، می‌توانستند اکران شوند آنگاه آرای خاکستری و مردد جامعه اینچنین باعث نگرانی نمی‌شدند.امیریوسفی در پایان گفته : برای روحانی جذب آرای خاکستری بسیار مهم است که این با ترساندن آنها از نامزدهای دیگر مهیا نمی‌شود، ولی با درک آنها میسر است.

رأی خاکستری‌ها هم ساکنین همین مملکت هستند و حتی بیشتر از بقیه توقع تحول و اتفاقات خوب را دارند. باید به آنها امید و اطمینان و شور داد که فقط وقت انتخابات به فکرشان نیستید، آنها عمل می‌خواهند نه حرف.

منبع: روزنامه شهروند

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها