حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite

شرکت Epic Games نسخه جدیدی از بازی Fortnite را عرضه کرده است که در آن قهرمانان فیلم Avengers هم حضور دارند.

حضور قهرمانان Avengers در نسخه جدید Fortnite

شرکت بازی‌سازی Epic Games مدتی یک تیزر را پخش می‌کرد که قهرمانان بازی معروف این شرکت یعنی Fortnite با تانوس، شخصیت منفی فیلم Avengers مبارزه می‌کنند. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مشخص شد که این کراس‌اور مربوط به زمانی است که فیلم جدید Avengers: Endgame روی پرده‌های سینما برود. حالا که این فیلم در حال اکران در سینما‌های اقصی‌نقاط جهان است، Epic Games نسخه جدید (۸.۵۰) بازی Fortnite را عرضه کرده است که قهرمانان این بازی را در لباس قهرمانان Avengers نشان می‌دهد و با تانوس مبارزه می‌کنند.

این نسخه از بازی پرطرفدار، Fortnite Endgame LTM نام دارد که دچار تغییراتی هم نسبت به نسخه‌های قبل شده است. بازی‌کنندگانی که در این بتل رویال هستند به دو تیم تقسیم می‌شوند. تیم تانوس و همراهانش که از روی شخصیت‌های داخل فیلم ساخته شده‌اند، باید از شش سنگ ابدیت خود محافظت کنند و آن را از دست ندهند و رقیبان آن‌ها که شخصیت‌های اصلی بازی با لباس‌های انتقام‌جویان هستند، باید آن‌ها را شکست دهند تا در این جنگ پیروز شوند.

در آغاز این نسخه از بازی، قهرمانان باید از نقشه گنج خود که در اختیار آن‌ها قرار داده شده، استفاده کنند و لباس‌ها و تجهیزات انتقام‌جویان را پیدا کنند که در نقشه مخفی شده‌اند. این تجهیزات شامل سپر کاپیتان آمریکا، دستکش‌های مرد آهنی هستند که می‌توانند به دشمنان آسیب بیشتری بزنند. علاوه بر این هر تیمی که تعداد دفعات بیشتری ببرد، می‌تواند قدرت‌های بیشتری داشته باشد و می‌توانند شخصیت‌های خود را شخصی‌سازی کنند. همچنین در این نسخه از Fortnite، چالش‌های زیادی ارائه خواهد شد. گفته می‌شود این چالش‌ها قرار است هر دو روز یکبار ارائه شوند و هر شخصی که بتواند ده چالش را به طور کامل انجام دهد، در بازی به یک گلایدر Quinjet مخصوص خواهد رسید

گفتنی است؛ این اولین باری نیست که Epic Games از فیلم انتقام‌جویان استفاده می‌کند، چرا که پیش از این، یک نسخه از Fortnite را با تمانتقام‌جویان: جنگ ابدیت منتشر کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها