7 دستورالعمل برای آنکه زیبایی پوستتان طبیعی باشد

با ترکیب یک سری از مواد می توان به نسخه های زیبایی طبیعی پوست رسید ، داشتن پوستی نرم ، شفاف و ضدچروک تاثیر فوق العاده از در زیبایی چهره دارد.

7 دستورالعمل برای آنکه زیبایی پوستتان طبیعی باشد

نکات طبیعی زیبایی و داشتن صورتی سفید

داشتن پوستی بی عیب و روشن آرزوی هرخانمی است . رنگ پوست به فاکتورهای مختلفی مثل ژنتیک ، فیزیک و منظم مصرف کردن محصولات طبیعی برای شفافیت پوست بستگی دارد اما با استفاده از برخی محصولات که توسط پزشک متخصص پوست توصیه می شود و از نظر سازمان بهداشت تایید شده هستند می تواند تاثیر گذار باشد ، از طرف دیگر توصیه های طب سنتی و استفاده از خواص مواد طبیعی هم می تواند زیبایی پوست را چندین برابر کند.

شیر ، آب لیمو ، عسل : همه ی این مواد در درخشندگی پوست نقش بسیار عالی دارند شیر و آب لیمو هر کدام را به اندازه یک قاشق غذاخوری و عسل را یک قاشق چای خوری باهم ترکیب کنید که یک مرطوب کننده طبیعی به دست آورید.
جو و ماست : یکی از بهترین نسخه های طبیعی ترکیب جو و ماست است که به از بین رفتن آفتاب سوختگی ، لک ها و نشانه های پیری کمک می کند، این خمیر را در طول شب استفاده کنید.
: یک سیب زمینی را له کنید طوری که آب آن در بیاید و روی صورت بمالید منظم انجام دادن این کارها نتایج تاثیر گذاری در جوان سازی و رفع چین و چروک پوست دارد.
موز و روغن بادام : موز رسیده را له کنید و به آن یک قاشق چای خوری روغن بادام اضافه کنید و این ترکیب را به مدت 20 دقیقه روی صورت ماسک کنید و با آب بشوید.
آرد نخود و زرد چوبه : یک قاشق غذاخوری آرد نخود را با یک قاشق چایخوری زرد چوبه ترکیب کنید و به آن شیر یا آب هم اضافه کنید و آن را به مدت 15 دقیقه روی صورت ماسک کنید.
میوه پاپایا و عسل : پاپیا آنزیم هایی دارد که به بازسازی پوست کمک می کند و پوست را در مقابل آفتاب محافظ می کند. نصف فنجان پاپیا را له کنید و یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید و خوب ترکیب کنید و بعد خمیر به دست آمده را به مدت 20 دقیقه روی صورت ماسک کنید و با آب بشویید.
تغیرات را بعد از شست و شو متوجه می شوید.
گوجه با ماست : گوجه با ماست تازه ، نتایج شکفت انگیزی دارد . هردو این مواد ویژگی سفید کنندگی دارند و هر دو روز یکبار از این ماسک روی صورت استفاده کنید.

منبع: نمناک

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها