چهار دست و پا راه رفتن کارمندان در خیابان ! + عکس

یک شرکت چینی واقع در شهر زاوژوانگ، اخیرا برای اینکه بتواند کارمندان خود را مجازات نماید آنها را به در طی اقدامی بیشرمانه تنبیه نمود.

چهار دست و پا راه رفتن کارمندان در خیابان ! + عکس

انسان ها برای تامین نیاز خود در زمینه های مختلف زندگی خود اعم از مسکن، خوراک، پوشاک و... دارای مشاغلی هستند و با انجام کارهایی متفاوت در سدد رفع این نیاز می پردازند. برخی با تعدادی ایده مالک یک مجموعه شده و برخی دیگر در شرکت های و دفترهای فروش متفاوتی انجام وظیفه می نمایند.

با این وجود می توان این گونه گفت، تمام انسان ها نیاز به مشاغل دارند تا بتوانند نیازهای خود و اعضای خانواده شان را برطرف نمایند. اما در طرف مقابل باید وظایفی که به آنها سپرده شده است را به خوبی انجام دهند تا شرکت مبدا نیز بتواند به اهداف خود در فروش و ارائه خدمات نیز برسد که این گونه می تواند هزینه کارمندان را نیز کسب نماید.

اما گاها ممکن است کارمندان در وظایف خود کوتاهی کنند و شرکت مبدا به اهداف خود نرسد و ورشکسته شود و خسارت های مالی زیادی را شاهد باشد. با این وجود برخی از شرکت ها برای این که بتوانند در از این مشکل خودداری نمایند، کارمندان خود را به شکل های گوناگون تنبیه می کنند.

اقدام بیشرمانه شرکت چینی برای تنبیه کارمندان

برای مثال اخیرا یک شرکت چینی واقع در شهر زاوژوانگ از قرار معلوم موفق به رسیدن به اهدافش نشده بود و برای اینکه بتواند کارمندان خود را تنبیه کند، در طی اقدامی عجیب آنها را مجبور به حرکت چهار دست و پا در خیابان نمود که این اقدام بیشرمانه با واکنش های مختلف و متفاوتی از جانب کاربران صفخات مجازی روبرو شد.

خوشبختانه از شانس خوش کارمندان، به دلیل ترافیک ایجاد شده، پلیس وارد صحنه شد و به این کار بیشرمانه پایان داد و این اقدام در حال حاضر در دست بررسی می باشد. این شرکت چینی در زمینه فروش آنلاین لوازم آرایشی فعالیت دارد و این روزها با واکنش های تند و تلخ متعددی روبرو شده است. اما این اولین باری نیست که شاهد چنین صحنه هایی هستیم و سال گذشته یک شرکت چینی برای تنبیه کردن کارمندان خود، آنها را مجبور به خوردن سوسک نمود!

منبع: خبرآنلاین

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها