تصاویر/ برندگان مسابقه عکاسی کمدی در حیات‌وحش

خندیدن و یا لذت بردن از تصاویر تنها هدف این رویداد نیست بلکه با انتشار این تصاویر، مسئولین برگزار کننده سعی دارند مخاطبان را به حفظ محیط زیست و حیات وحش اطرافشان تشویق کنند.

تصاویر/ برندگان مسابقه عکاسی کمدی در حیات‌وحش

هرسال مسابقه‌ای با عنوان "Comedy Wildlife Photography Awards" (کمدی حیات وحش) برگزار می‌شود که خندیدن و یا لذت بردن از تصاویر تنها هدف این رویداد نیست بلکه با انتشار این تصاویر، مسئولین برگزار کننده سعی دارند مخاطبان را به حفظ محیط زیست و حیات وحش اطرافشان تشویق کنند.

پال جوینسون، بنیان‌گذار مسابقات و عکاس حیات وحش، درباره‌ی تأثیرگذاری عکاسی ازحیات وحش با دیدی طنزآمیز می‌گوید: "توانایی این مسابقات در افزایش آگاهی جهانیان راجع به حفاظت ازحیات وحش و گونه‌های در حال انقراض، حتی خود ما را نیز شوکه کرده است."

امسال نیز هزاران نفر از ۴۱ کشور جهان در بخش فینال در ۸ گروه با هم رقابت کردند. موضوعات این عکس‌ها شامل حیوانات، آسمان و دریا می‌شد که می‌توانستند در هر بخش جوایزی و در رده سنی کودکان و یا بزرگسالان از آن خود کنند. برنده اول این مسابقات شرکت کننده‌ای از فلوریدا بود که عکس سنجابی با دستانی باز را به این مسابقات آورده بود. وقتی به سنجاب نگاه می‌کنیم انگار در حال مبارزه و یا حرکات رزمی است.

منبع: فرادید

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها