دو کشیش ماه گرفتگی ۲۷ جولای را نشانه پایان یافتن دنیا می دانند

معتقدان به تئوری توطئه باور دارند که رنگ قرمز ماه و چهار ماه گرفتگی قبل آن نشانه این است که دنیا به پایان خود می‌رسد.

دو کشیش ماه گرفتگی ۲۷ جولای را نشانه پایان یافتن دنیا می دانند

اخیرا تئوری توطئه گرایان مسیحی که از چند سال قبل بر نابودی جهان و فرا رسیدن آخرالزمان تمرکز کرده و به صورتهای مختلف نابودی جهان را پیش بینی کرده اند، توجه خود را به یک تهدید جدید در منظومه شمسی تغییر داده اند.

در 27 جولای، ما شاهد طولانی ترین ماه گرفتگی قرن 21 خواهیم بود. ماه گرفتگی طولانی که به مدت دو ساعت به طول خواهد کشید و با نام "ماه خونین" شناخته می شود.

اما این اتفاق و حواشی آن چه معنی دارد؟ برخی بدبینان متقاعد شده اند که این اتفاق قطعا نشانه آخرالزمان خواهد بود و جهان به زودی نابود خواهد گشت.

در حقیقت برای فهم این پیش بینی باید به سال 2013 باز گردیم. در آن سال، جان هگی و مارک بلیتز، دو کشیش مسیحی، این نظریه را مطرح کردند که بر اساس کتاب مقدس، اگر چهار ماه گرفتگی در طول تعطیلات مقدس یهودیان در یک سال و به صورت پیاپی رخ دهد و شش ماه کامل هم بین آنها باشد، جهان به پایان خود خواهد رسید. این دو کشیش معتقدند که این حرفها عینا در کتاب مقدس آمده است.

بروس مک کلور و دبورا بایرد (اختر شناس) مصاحبه ای را با پایگاه EarthSky در این رابطه داشته اند.

این دو تصریح می کنند که بر اساس یافته ها، دو کشیش مسیحی، مارک بلیتز و جان هگی، از واژه "ماه خونین" برای اتفاقات و ماه گرفتگی های سالهای 2014-2015 هم استفاده کردند.

به نظر می رسد که جان هگی این اصطلاح را در کتاب خود "چهار ماه خونین" که در سال 2013 چاپ شد، به کار برد. او در این کتاب تصریح دارد که اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است.

هگی و بریتز این واژه را در مورد چهار ماه گرفتگی سالهای 2014 تا 2015 به کار بردند. چهار ماه گرفتگی که آنها را نشانه تحقق پیشگویی کتاب مقدس می دانند.

بر اساس روایات کتاب مقدس، پس از چهار ماه گرفتگی، ماه به رنگ قرمز در می آید و سپس جهان به پایان می رسد.

در کتاب مقدس، حوادث آخرالزمان اینگونه توصیف شده است: " قبل از اینکه روز بزرگ و مهیب خداوند سربرسد، خورشید به تاریکی می گراید و ماه به خون ."

یکی از چیزهایی که ممکن است شما به آن توجه کنید این است که "چهار ماه گرفتگی" احتمالا در سال 2015 به طور کامل رخ داده و به پایان رسیده است. اما به جز چند حادثه غیرمنتظره در کره شمالی و به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در آمریکا، هیچ نشانه ای از آخرالزمان به ظهور نرسید.

به همین دلیل، اجازه ندهید که این فرضیه، شب 27 ژوئیه شما را خراب کند، چرا که شما در آن شب می توانید یکی از زیباترین رویدادهای کیهانی را مشاهده کنید. ماه گرفتگی کامل و طولانی که به ندرت رخ می دهد و بسیار دیدنی است. پس از آن شما می توانید به بستر رفته و در آرامش استراحت کنید و صبح فردا هم به سر کار بروید.

منبع: ایندیپندنت . خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امیر
    0

    خخخخخ مردم هم خرن?

  • سینا
    0

    حالا گیریم ب گفته تو مام با خیال راحت خوابیدیم فردا دنیا نابود شد مردیم اون وقت تو از کجا پیدا کنیم ملتو گوول زدی??

  • زیبا
    0

    احمق اونایی که باورمیکنن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      هرکس به طریقی دل ما را میشکند ....?????

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها