کمک‌های داوطلبانه پای صندوق‌های صدقات مخصوص مردم مظلوم فلسطین

راهیپیمایان امروز با حضور خود پای صندوق‌های صدقات مخصوص مردم مظلوم فلسطین خط بطلانی بر تمام شایعات کشیدند.

کمک‌های داوطلبانه پای صندوق‌های صدقات مخصوص مردم مظلوم فلسطین

طی چند روز گذشته در فضای مجازی توسط عناصر خود فروخته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، شایعه ای مبنی بر اینکه کمیته امداد امام خمینی ره از کمک های مردمی جهت افطاری دادن به مردم فلسطین و مواردی از این قبیل استفاده می کند ، مطرح شد.
پس از این اتفاق پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با انتشار فیلمی مستند از صندوق های صدقات کشور لبنان که توسط یکی از ایرانیان مقیم این کشور گرفته شده بود، نسبت به این شایعات دروغ واکنش نشان داد.

امروز راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم روزه دار در تهران و سراسر کشورمان برگزار شد. در بین مسیر راه پیمایان، صندوق های کمک‌های خارجی از جمله کمک به مردم فلسطین، یمن و سوریه کمیته امداد امام خمینی (ره) به چشم می‌خورد که مردم مومن و همیشه در صحنه، داوطلبانه مبلغ مد نظر خود را در این صندوق ها می ریختند و با این کار ضمن پایان دادن به شایعاتی که رسانه های معاند نظام، به راه انداختند نشان دادند حامی مستضعفان جهان هستند.

تصاویری که در ادامه ارائه شده است مربوط به صحنه‌هایی است که نشان دهنده کمک‌های داوطلبانه راهپیمایان پای صندوق های صدقات مخصوص مردم فلسطین است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها