تنها با یک حرکت چوب کبریت مسئله ریاضی را حل کنید

با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید. این معمای چوب کبریت را در ۱۵ ثانیه حل کنید.

تنها با یک حرکت چوب کبریت مسئله ریاضی را حل کنید

بازی‌های فکری معماهایی هستند که با تفکر خارج از چهارچوب قابل حل هستند. حل پازل به طور کلی سرگرم کننده و جالب است و زمانی که در حال حل معماهای چوب کبریت هستید تمام توانایی های ذهنی و مهارت های منطقی حل مسئله مورد آزمایش قرار می گیرد. فرآیند حل چنین پازل های چوب کبریت در واقع بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوال را با دقت مشاهده کنید تا متوجه شوید مشکل چیست.

هنگامی که مشکل را درک کردید، خواهید دانست که برای حل این مشکل چه تغییراتی باید انجام دهید. اگر می دانید چه کاری باید انجام دهید،به تلاش خود ادامه دهید، زیرا می توانید به راحتی معما را حل کنید، به حل چنین معماهایی دست خواهید یافت.

این بازی فکری پازل چوب کبریت یکی از سخت ترین معماهایی بود که با آن برخورد کردیم، اما اگر برایتان آسان است، با قرار دادن محدودیت‌های زمانی به خودتان را به چالش بکشید و مورد آزمایش قرار دهید تا ببینید آن را در چند ثانیه می‌توانید حل کنید.

اگر در اولین تلاش شکست خوردید، به تلاش خود ادامه دهید تا موفق شوید. وقتی بالاخره پازل را حل کردید، ثمره تلاش شما شیرین خواهد بود. اما اگر راه حلی پیدا نکردید امیدتان را از دست ندهید. ما راه حل را برای همه شما فراهم کرده ایم.

معمای چوب کبریت

با یک حرکت چوب کبریت تساوی زیر را برقرار کنید.

.

.

.

دقت کنید که فقط یک حرکت دارید!

.

.

.

به تصویر معما خوب دقت کنید و ایراد را پیدا کنید.

.

.

.

و حالا پاسخ را مشاهده کنید:

اگر نتوانستید این معما را حل کنید سعی کنید با بررسی راه حل ایرادات خود را بررسی کنید و توجه کنید که هرگز ناامید نشوید و با حل کردن مداوم این معماها ذهن خود را تقویت کنید. به تمرین چنین پازل‌هایی با چوب کبریت ادامه دهید تا مهارت های حل مسئله خود را افزایش دهید.

منبع: ستاره
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها