طنز/ چه کسی پاسخگوی بیکاری مسئولان است؟

یک‌شنبه هفدهم دی 96 را در حالی شروع می‌کنیم که در هفته گذشته گزارش صداوسیما در مورد فیلتر تلگرام موجب ریزش شاخ و برگ هموطنان عزیز شد.

طنز/ چه کسی پاسخگوی بیکاری مسئولان است؟

به گزارش خبر فوری به نقل از روزنامه طنز بی قانون، صداوسیمای عزیز از مردم می‌پرسید که بعد از فیلتر تلگرام زندگی‌شان چگونه می‌گذرد و در حالی که پنج 6 نفر پشت دوربین داشتند با مشت بر بدن‌شان می‌کوبیدند و می‌گفتند «فیلترشکن برسووون جوووون مادررررت» شخص مصاحبه شونده می‌گفت بعد از فیلتر تلگرام دریچه‌های تازه‌ای به رویش گشوده، پوستش لطیف‌تر شده و از همه مهم‌تر با اینکه کسب و کارش تعطیل شده ولی توانسته با رهایی از فضای مجازی بفهمد که همه چیز تلگرام نیست و خودش کارخانه بزند. خدا را شاکریم که مردمِ موجود در صداوسیما همگی همواره از همه چی راضی‌اند، برای این عزیزان زندگی خوبی را در موطن‌شان سوییس آرزومندیم. خبر مهم دیگری که باعث سرور و خوشحالی ما شد این بود که علی جنتی وزیر اسبق ارشاد مشاور رییس دفتر رییس جمهور شد. همان‌طور که می‌دانید دغدغه این روزهای مردم ما بیکاری است، به خودشان هم فکر نمی‌کنند و بیشتر به فکر مسئولان هستند.

اصلا یکی از علل اعتراضات اخیر بیکاری علی جنتی بود و شعار می‌دادند: مسئولان بیکارند/ مردم نگرانند... در این شرایط حساس که خط قرمز مردم بیکاری مسئولان است، روزنامه جمهوری اسلامی نوشته چرا شخصی باید 35 مسئولیت داشته باشد؟ من روی صحبتم با آقایی است که 35 مسئولیت دارد. برادر چطور دلت آمد وقتی علی جنتی و بسیاری از مسئولان سابق بیکار هستند این همه سمت بگیری؟

حق این مردم (علی جنتی و بسیاری از مسئولان سابق بیکار) این نیست، تو رو خدا رعایت کنید. در این بین جلسه شورای امنیت سازمان ملل هم که در مورد ایران بود شکر خدا به نتیجه نرسید. جلسه به این ترتیب بود که نیکی هیلی صحبت می‌کرد و بقیه اعضا می‌گفتند تو یکی حرف نزن! در نهایت جلسه با برداشتن یک موز توسط نماینده آمریکا به اتمام رسید. تا این لحظه رسانه ملی (تلگرام) همچنان فیلتر است. برخلاف دوستان که فکر می‌کردند با فیلتر کردن تلگرام مردم پای برنامه‌های آموزنده صداوسیما می‌نشینند ولی الان شاهد این هستیم که ملت غیور با فیلترشکن و هزار ابزار دیگر از درز و روزنه‌های تلگرام وارد می‌شوند و صبح بخیر می‌گویند و توصیه‌های پروفسور سمیعی در باب خوردن لیموترش را در گروه‌های خانوادگی می‌گذارند.
البته با تدبیر عزیزان قبلش با فیلترشکن وارد سایت‌های معاند می‌شوند و به طور کلی در جریان خبرسازی‌هایی که (هدف فیلتر تلگرام بود!) قرار می‌گیرند. در پایان این برنامه خبری برای شما، مسئولان پرکار، مسئولان بیکار، مردم معمولی و مردم سوییس آرزوی موفقیت و شادکامی داریم.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    هزینه بیفکری مسئولان را که نباید مردم بدهند . باید زودتر تلگرام وصل شود . مامورین امنیتی ما خواب بودن که دشمن تونسته با تلگرام اینهمه برنامه ریزی بکنه. این همه نیروی امنیتی با حقوق های میلیونی باید میتونست این فتنه را در نطفه خفه کنم . مردم چه گناهی کردن که باید تاوان بیخبری مسئولین امنیتی را بدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها