راز جذابیت جنیفر آنیستون هنرپیشه معروف هالیوودی در ۴۷ سالگی چیست؟

راز جذابیت جنیفر آنیستون هنرپیشه معروف هالیوودی در ۴۷ سالگی چیست؟ 0 4,808 توسط روزگاران در ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ سلامت و زیبایی جنیفر آنیستون آمریکایی در ۴۷ سالگی همچنان زیبا و جذاب است. مجله «ماری کلر» راز جذابیت این بازیگر معروف را که زندگی پر پیچ و خم و پر استرسی داشته است را فهرست کرده است

راز جذابیت جنیفر آنیستون هنرپیشه معروف هالیوودی در ۴۷ سالگی چیست؟

شانه زدن مو برای خونرسانی بیشتر
جنیفر آنیستون موهای زیبایی دارد که گرچه با افزایش سن نازک و کم پشت شده اما همچنان سالم و بلند و زیباست و مدل موی او که بعد از سریال «دوستان» مد شد، الگوی موی بسیاری از زنان آمریکایی است! آنیستون برای داشتن موهای زیبا از برس چوبی طبیعی روزی ۳ بار استفاده می‎کند تا به خونرسانی بهتر در ناحیه ریشه موها کمک کند.

کرم جلبک دریایی برای شفافیت پوست
آنیستون برای داشتن پوستی شفاف، روشن، و بدون چین و چروک و لک از کرم جلبک دریایی غنی شده با مواد معدنی و کرم ضد آفتاب با SPF 15 استفاده می‌کند تا از بروز لک ناشی از اشعه ماورائ بنفش خورشید پیشگیری کند.

ریمل تقویت کننده و ترمیم کننده!
آنیستون مژه‌های پری دارد و راز زیبایی آن را در استفاده از مواد طبیعی و بیو می‌داند. جنیفر از ریمل تقویت کننده و ترمیم کننده استفاده می‌کند.

استفاده از شکر برای لایه برداری لب
آنیستون برای حفظ زیبایی لب از کرم مرطوب کننده و محافظ لب استفاده می‌کند. همچنین نصف قاشق چایخوری شکر را با چند قطره آب مخلوط می‌کند و با مسواک آن را روی پوست لب می‌مالد و لایه برداری سطحی می‌کند.

استفاده از کمپرس سرد روی چشم
جنیفر آنیستون برای از بین بردن تیرگی زیر چشم از کرم مرطوب کننده مخصوص دور چشم استفاده می‌کند. از کمپرس سرد هم برای کاهش التهاب چشم کمک می‌گیرد.

روغن‌های طبیعی برای پاکسازی پوست!
آنیستون از پاک کننده‌هایی بر پایه روغن اسطوخودوس، بابونه و ویتامین C برای پاکسازی پوست، پاک کردن آرایش و نرم و لطیف نگه داشتن پوستش استفاده می‌کند!

رژیم پر پروتیین برای حفظ تناسب اندام!
راز تناسب اندام انیستون در رژیم پر پروتیین و انجام ورزش پیلاتس است. آنیستون به طور مرتب ماساژ ضد سلولیت دریافت می‌کند و تحت نظر متخصص طب سنتی چین و هند است. همراه با سگش به طور مرتب در ساحل می‌دود و آب زیادی می‌نوشد.

photo_2016-06-11_12-33-00

78338

منبع: روزگاران

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها