مردم تهران میهمان پیکر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده

پیکر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، این روزها به معراج الشهدای پایتخت رسیده و میزبان تهرانی ها شده است.

مردم تهران میهمان پیکر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده

مردم پایتخت امروز میهمان پیکر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده ای بودند که در اوج گمنامی به خانه برگشته‌اند.

میزبانانی که همچون همیشه به موقع به سراغ مردم شهر آمده‌اند و تلنگری شده‌اند در حجم مشغله‌هایی که گاهی زندگی را بر ما بی‌روح و ناامید جلوه می‌دهند.

شهدا برای مردمان این آب و خاک ارزشمندترین دارایی به شمار می‌روند و مرام و مسلک اهل بیت گونه‌شان همه را مثل آهنربا به سمت و سوی خود می‌کشانند.

نه گرمای تابستان توانسته بود جلوی دوستداران شهدا را بگیرد و نه دل مشغولی‌های تکراری هر روزه، هیچ کدام نتوانسته بودند که قدم‌های مردم را از آمدن به معراج الشهدا سست کنند.

میهمانان دسته دسته به معراج الشهدا وارد می‌شدند و بغض‌های بی‌پناهی خود را بر شانه مردان در تابوت آرام گرفته جا می‌گذاشتند.

مداح روضه علی‌اکبر را به هوای تسلی بخشیدن به مادران شهدا می‌خواند و حاضران در جوار شهدا زیارت حرم مقتدای این مردان آسمانی، زیارت امام حسین علیه السلام را تمنا می‌کردند.

داستان واقعی رمل‌های فکه و تابستان‌های داغ و سوزناکش را خیلی‌ها می‌شناسند و ماجرای دلدادگی فرزندان روح‌الله را کمتر کسی است که نشنیده باشد.

خلاصه همه آمده بودند تا گره‌های زندگی را به دستان مردانی بسپارند که به گره‌گشایی شهره‌اند و بخشندگی میراث آن‌ها از سخاوت اهل بیت علیهم السلام است.

در بخشی از مراسم استقبال از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در جمع دوستداران شهدا به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها