جوابیه اسنپ درباره خبر پلمپ دفترش در کرمانشاه

با تایید مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، خدمات اسنپ در سراسر کشور بدون محدودیت جغرافیایی عرضه می‌شود و فعالیت دفاتر پشتیبانی این شرکت در شهرهای محل خدمت‌رسانی‌اش بلامانع است.

جوابیه اسنپ درباره خبر پلمپ دفترش در کرمانشاه

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر پلمپ دفتر تاکسی اینترنتی اسنپ در شهر کرمانشاه به علت فعالیت غیر قانونی و نداشتن مجوز، اسنپ جوابیه زیر را منتشر کرد:

اسنپ امروز رفت‌وآمد مردم را در ۵۹ شهر بزرگ و کوچک از ۲۴ استان کشور تسهیل کرده و زمینه اشتغال صدها هزار نفر را در این شهرها به وجود آورده است. به منظور حمایت از حقوق خانواده‌ محترم کاربران مسافر و راننده این سامانه بر آن شدیم توضیحات کوتاهی را در پاسخ به خبر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با عنوان «دفتر غیر مجاز تاکسی اینترنتی اسنپ در کرمانشاه پلمب شد» ارائه دهیم.

در ۴ سالی که از فعالیت سامانه‌ هوشمند حمل‌ونقل اسنپ می‌گذرد، بارها شاهد ممانعت‌‌‌های گوناگون از فعالیت این شرکت بوده‌ایم؛ از تهران و کرج و شیراز تا اراک و یزد و مشهد، دفاتر اسنپ، پلمپ و فک‌پلمپ شده و این ممانعت‌ها گاه با برخوردهای نامناسب و گاهی با شایعه‌پراکنی همراه بوده است. در اغلب موارد نیز با تعابیر نادرستی از قوانین کسب‌وکارهای اینترنتی و برخوردهای سلیقه‌ای مواجه شده‌ایم.

فعالیت اسنپ در سراسر ایران بر اساس آئین‌نامه‌ اجرایی «چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی» صورت می‌گیرد. این آئين‌نامه دربرگیرنده ماده‌قانون‌های ۲ و ۱۲ و تبصره‌ماده ۸۷ قانون نظام‌صنفی است.

کلیه‌ مجوزهای اسنپ از سوی اتحادیه‌ کشوری کسب‌وکارهای مجازی از زیرمجموعه‌های اتاق اصناف ایران و تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است و این اتحادیه مسئولیت نظارت بر فعالیت اسنپ را برعهده دارد.

با تایید مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، خدمات اسنپ در سراسر کشور بدون محدودیت جغرافیایی عرضه می‌شود و فعالیت دفاتر پشتیبانی این شرکت در شهرهای محل خدمت‌رسانی‌اش بلامانع است.

امنیت سفر برای این سامانه از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و به همین دلیل احراز و تایید صلاحیت رانندگان اسنپ به ارگان‌های نظارتی و مراجع قضایی سپرده شده است. سابقه کیفری و و سوءپیشینه کاربران به دقت از سوی دستگاه‌های مسئول مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین اسنپ، در مقایسه با سیستم‌های سنتی حمل‌ونقل، خاصیت بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرم دارد، چراکه با اطلاعات موقعیتی‌ و مدارک کاربران راننده به راحتی می‌توان مجرمان احتمالی را، با همکاری مراجع قضایی انتظامی و نظارتی، شناسایی کرد.

خانواده اسنپ دسترسی به خدمات حمل‌ونقلی مناسب را حق همه می‌داند. این سامانه با کاهش هزینه‌های سفر و افزایش درآمد رانندگان، شفاف‌ساختن هزینه‌های‌ حمل‌ونقل و در اختیار داشتن سیستم امتیازدهی و نظارتی هوشمند سعی می‌کند سطح رضایت از زندگی را در جامعه ایران افزایش دهد.

در این میان، گاهی مسیر خدمت‌رسانی به مردم دشوار و ناهموار می‌شود، اما همچون همیشه ثابت‌قدم هستیم و دست از تلاش برنخواهیم داشت.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها