دانشور:

خرید و فروش نوزادان متوقف نشده است /عدم برنامه ریزی دولت و شهرداری تهران در خصوص آسیب‌های اجتماعی

رئیس سابق کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در زمینه آسیب های اجتماعی از زمان آغاز فعالیت دولت دوازدهم و مدیریت شهری جدید برنامه‌ای انجام نشده است.

خرید و فروش نوزادان متوقف نشده است /عدم برنامه ریزی دولت و شهرداری تهران در خصوص آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، فاطمه دانشور با اشاره به عدم برنامه ریزی دولت و شهرداری تهران در خصوص آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در حالی که با میزان آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله وضعیت زنان بدسرپرست، کودکان کار، خرید و فروش نوزادان و اعتیاد کودکان و زنان روبرو هستیم انتظار می‌رود مدیریت شهری برنامه‌ای در این زمینه پیدا کند.

دانشور با اشاره افزایش میزان آسیب‌های اجتماعی در شهر، گفت: خرید و فروش نوزادان یکی از دغدغه‌های است که هم اکنون وجود دارد که این موضوع در برخی از بیمارستان‌ها و و محلات تهران صورت می‌پذیرد و این در حالی است که خرید و فروش نوزادان نه تنها متوقف نشده بلکه افزایش یافته است.

رئیس سابق کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: در صورتی که مدیریت شهری نسبت به آسیب‌های اجتماعی بی توجه باشد در آینده مشکلات بیشتری را در شهر تهران خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده‌های بسیاری از وضعیت زنان معتاد و کودکانشان وجود دارد که نمی‌توان این موارد را انکار کرد و باید راهکاری برای حل این موارد اتخاذ شود.

دانشور افزود: امیدوارم مسئولان در بخش‌های مختلف توجه ویژه‌ای را به حل آسیب‌های اجتماعی داشته باشند چرا که در حال حاضر میزان آسیب‌ها در مناطق جنوبی رو به افزایش است.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شيوا ناشناس
    0

    مسعولين محترم ،پول بدبخت سپرده گذاران را برگردوند، حقوق هاى نجومى خودشون را قطع كنند، دست از اقازادگى وپارتى بردارند ،قوه قضاييه كمى ع الت را رعايت كنه ، اگر از پس گرانى برنميان به خانوادهاى با درامد خط فقر كوپن ارزاق بدهند ،بجاى شلاق حقوق كارگران بدبخت را بدهند ،اونوقت اگر كسى تو خيابان اومد ببينند خود مردم چطورى از سشون برميان وخفه شون ميكنند ،نميشه دنيا براى مسعولين وخانواده شون بهشته باشه براى بقيه جهنم ،هيچكس هم حرف نزننه اى كاش اون روزى كه تحصن واجتماعات مسلمت اميز بود اقايان نيم نگاهى به زير پاشون ميكردند تا الان شاهد اتش زدن قران ها وتخريب امامزاده ها نباشيم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها