برای مرگ چقدر پس‌انداز كنيم؟ / اینفوگرافی

این روزها مردن هم گران تمام می‌شود برای‌مان چه برسد به زندگی. در این اینفوگرافی هزینه مرگ برای بازماندگان بررسی شده است.

برای مرگ چقدر پس‌انداز كنيم؟ / اینفوگرافی

این روزها مردن هم گران تمام می‌شود برای‌مان چه برسد به زندگی. در این اینفوگرافی هزینه مرگ برای بازماندگان بررسی شده است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چرا حقی را که خدا داده بشر بر هم نوعان خویش منکر می شود؟؟؟!!! --- در کدام منبع اصیل دینی اثری از تفویض حاکمان به قبر فروشی وجود دارد. کدام شرع الهی و عرف انسانی ساکنان بومی هر سرزمینی را از داشتن حق در ثروتهای آن سر زمین منع کرده است. قدر متعارف هر ملتی صاحب کشور خویش و افراد ملت جمعا صاحبان ثروتهای ملی کشور خویش اند که در حقیقت در همه ی خوشیها و نا خوشیها همگی ستون استوار بقا و دوام کشور خود را تشکیل می دهند. بنا بر آن چه گفته شد عقل حکم می کند هر یک از افراد ملت باید بعلاوه ی حق داشتن 4 متر زمین در کشور برای آخرت خویش بی تردید در ثروتهای ملی کشور نیز برای فراهم سازی زندگی عزتمندانه و تامین و تضمین ارزان و آسان همه ی نیازهای این زندگی باید سهم و حق عادلانه ای را در این ثروتها داشته باشد. کدام دین الهی و عرف و قانون بشری و نظام انسان دوستی وجود دارد که بر خلاف حکم سرشت نشین عقل به خود اجازه دهد چنین حق و سهمی را ظالمانه از صاحبان کشور دریغ کند یا با منت پشیزی از این حق را بعنوان صدقه یا امثال آن به آنان بدهد؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    شب روز مدام مرگ مرگ مرگ پس ادامه زندگی با این اوضاع بی معنی است مگر برای عده ای اندک که روی گنج نشسته ودست به هر ترفندی حتی دین ومذهب هم دست مایه برای قدرت وپول زر قرار بده خجالتی وشرمندگی ندارد. وبه اتش قیامت هم باور ندارد.خداوند فرجی برساند تمام حیله گران را از روی کره زمین بردارد ویک نسل جدید بی غل وغش به زمین اورد فقط بوی زندگی وامید بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها