پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری "هفته دولت" به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر‌ چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود‌ پایگاه امداد‌هوایی استان تا شهریورماه امسال و همزمان با هفته دولت تکمیل شود‌.

پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری "هفته دولت" به بهره‌برداری می‌رسد

سید احمد مرتضوی‌ با اشاره به ایجاد پایگاه امداد هوایی در استان اظهار داشت: برای تامین‌ زیرساخت‌های چرخ بال یک عزم جدی نیاز است و با توجه به کوهستانی بودن‌ منطقه باید سازه خاصی برای هلیکوپتر میلی 17 تخصیص داده شود‌.

وی افزود: این سازه به اعتبارات‌ زیادی نیاز دارد و علاوه‌بر این‌ به 2 پَد‌ و باند فرود 150 متری نیاز دارد که همه عزم‌ بر این‌ است‌ که تاسیسات و تجهیزات را تکمیل کنیم‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تخصیص‌ چرخ‌بال از طریق جمعیت هلال احمر و مرکز است، بیان کرد: یک ماه گذشته با استاندار و رئیس جمعیت هلال‌احمر ملاقاتی‌ انجام‌ شد که‌ یکی از موضوعات مطرح‌ شده بحث‌ چرخ‌بال بود و به محض اینکه تامین اعتبار شود چرخ‌بال تهیه و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد آسفالت باند فرود انجام می‌شود‌.

مرتضوی خاطرنشان‌ کرد: بنابراین‌ پیش‌ بینی می‌شود در هفته دولت پایگاه امداد هوایی استان تکمیل و چرخ‌بال به استان اختصاص‌ یابد.

وی گفت: البته جمعیت هلال‌احمر‌ از لحاظ امدادی بحث پوشش استانی، منطقه‌ای‌ و فرا منطقه‌ای را دارد که اگر نیاز باشد از استان‌های همجوار کمک می‌گیریم.

منبع:تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها