فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

کشف 35 عتیقه 3 هزار ساله به ارزش 200 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 35 قطعه عتیقه با قدمت 3 هزار سال به ارزش 200 میلیارد ریال در ورامین خبر داد.

کشف 35 عتیقه 3 هزار ساله به ارزش 200 میلیارد ریال

سردار عبدالـــرضا ناظـــری اظهار کرد: درپی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با عنوان جعلی کارمند دادگستری که با جعل اسناد و مدارک دولتی، قضایی و برخی فعالیت‌های مجرمانه دیگر در شهرستان ورامین، اقدام به کلاه‌برداری از شهروندان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل فعالیت این کارمند قلابی و جاعل شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: متهم که فردی حرفه‌ای بود و هیچ‌گونه اثری از خود باقی نمی‌گذاشت، در یک قرار صوری، اسیر تیزهوشی و ذکاوت پلیس شد و خود را در محاصره مأموران دید.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در بازرسی تخصصی از محل فعالیت این فرد، موفق به کشف ده‌ها عدد سربرگ، مهر ادارات، دادسراها و اوراق هویتی جعلی شد.

ناظری در پایان متذکر شد: مأموران در بازرسی تکمیلی متوجه یک درگاه مخفی می‌شوند که در بازرسی از آن، بیش از 35 قلم شی‌ء عتیقه با قدمت سه هزار ساله، به ارزش 200 میلیارد ریال (برابر نظریه کارشناس اداره میراث فرهنگی) به همراه دو قبضه سلاح گرم و ده‌ها عدد فشنگ جنگی و شکاری، کشف کردند و متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی، تحویل مراجع قضایی شد.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها