واکنش ضرغامی به بیانیه امروز رئیسی/ بجای رئیسی نامزد دیگری را معرفی کنید

واکنش ضرغامی به بیانیه امروز رئیسی/ بجای رئیسی نامزد دیگری را معرفی کنید

اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

باسلام و آرزوی موفقیت همه‌ی شما عزیزان،
ضمن استقبال از اعلام آمادگی حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی، امیدوارم حضور ایشان باعث گرمی و رونق انتخابات ریاست جمهوری شود.
همانگونه که در متن بیانیه ایشان آمده فارغ بودن از گروه‌بندی‌های سیاسی رایج، مورد تأکید قرار گرفته که در واقع بر مرزبندی ایشان با جریان نوپای سیاسی جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، صراحت دارد.
از باب تقویت این جبهه و پیرو سخنانم در جلسه مجمع عمومی ۹۶/۱/۱۷، از شما انتظار دارم، ضمن احترام به اعلام استقلال ایشان و همچنین موضع قبلی‌شان و تمکین نسبت به آن، بر اساس آیین‌نامه‌ی صریح خود که موردپیمان همه اعضا بوده است در این خصوص تصمیم‌گیری نمایید.
پیشنهاد می‌کنم به جای ایشان و نفر پنجم اعلامی که با صراحت مورد تکذیب و اعتراض ایشان قرار گرفته، دونفر بعدی یعنی آقایان حاجی بابایی و نیکزاد را جایگزین نمایید.
قاعدتاً باید از آقای دکتر زاهدی و نفر بعدی ایشان هم به طریق مقتضی عذرخواهی شود.

با احترام
سیدعزت الله ضرغامی

شایان ذکر است درصورتی که پیشنهاد عزت الله ضرغامی در جبهه مردمی تایید شود، با توجه به انصراف پرویز فتاح، نفر هفتم علی نیکزاد به جمع پنج کاندیدای اصلی جبهه مردمی اضافه خواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمود
    0

    با اینکه اقای ضرغامی رو دوست دارم ولی تعجب میکنم که این اقایون چطور خودشون رو نخبه سیاسی می دونند. ایشون گفته برای تقویت جبهه مردمی انقلاب، اقای رئیسی از لیست پنج نفره حذف بشه، یعنی ایشون اقبال مردم به ایشون رو نمی دونه؟ اقای ضرغامی متوجه نمیشه که اتفاقا حذف ایشون از لیست پنج نفره، ضربه به خود جبهه هست. و مردم دیگر اصلا به لیست جبهه نگاه نخواهند کرد. آقای رئیسی اگر بخواد از سازکار جبهه خارج شود، به صراحت بلده حرفش رو مطرح کنه. جبهه مردمی انقلاب هم نباید جناحی عمل کنه، بلکه از هر فردی که احساس می شود که تواناست و اقبال عمومی داره حمایت کنه.

  • مسلم
    0

    فقط رییسی

  • مردم سالاری
    0

    ما به رئیسی و روحانی رای نخواهیم داد انحصار طلبی قشری خاص کشوررا به ورطه نابودی خواهد کشاند رای ما به احمدی نژ ویا قالیباف تعلق دارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها