قاضی زاده هاشمی ساختمان وزارت بهداشت را ترک کرد

ساعتی پیش حسن هاشمی برای آخرین بار در جلسه شورای معاونین وزارت بهداشت شرکت کرد و در پایان جلسه با خداحافظی ‏از معاونین، این وزارتخانه را ترک کرد.

قاضی زاده هاشمی ساختمان وزارت بهداشت را ترک کرد

یک منبع مطلع خبر استعفا و خداحافظی وزیر بهداشت را تایید کرد.

وی گفت که ساعتی پیش قاضی زاده هاشمی برای آخرین بار در جلسه شورای معاونین وزارت بهداشت شرکت کرد و در پایان جلسه با خداحافظی ‏از معاونین، این وزارتخانه را ترک کرد.‏

منبع مطلع اضافه کرد: در حال حاضر وزیر مستعفی بهداشت در حال بازدید از یک آسایشگاه معلولین به عنوان آخرین اقدامش بعنوان یک وزیر است.

دیگر منابع مطلع نیز از پذیرش این استعفا توسط دولت خبر داده و گفته اند که دولت در پی گزینه مورد نظر برای سرپرستی وزارت بهداشت است.

استعفا ی وزیر بهداشت، ‏به همراه نامه و ضمائمی خطاب به رئیس جمهور و همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور اواخر هفته گذشته داده شده است.‏ گفته می شود این استعفا در پی ناراحتی وزیر بهداشت از بودجه مصوب وزارت بهداشت و کم توجهی به طرح تحول سلامت بوده است .

روز گذشته و پس از انتشار خبر استعفا، چند نماینده مجلس، دلیل این موضوع را اختلاف بر سر بودجه وزارت بهداشت دانستند. امروز اما علی اکبر حق دوست معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت گفت: هنوز جزییات موضوع استعفای دکتر هاشمی مشخص نیست، البته اختلاف نظراتی ایجاد شده، اما فقط بحث مبلغ بودجه سال آینده در این زمینه مطرح نیست و پرداخت به موقع آن نیز بسیار اهمیت دارد.

به نظر می رسد انتشار متن استعفا، می تواند برخی از ابهامات را رفع کند.‏

با توجه به این اتفاقات همچنین باید منتظر ماند و دید حسن روحانی چه کسی را به عنوان سرپرست وزارت بهداشت معرفی ‏می‌کند؟

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • Omid
    0

    پزشک سالاری و تبعیض فاحش در پرداختی کارمندان تهران وشهرستانها بیداد میکند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مانند کی روش به وزیر بهداشت هم توجه بشه مشکلات خدمات درمانی به طور کل حل خواهد شد وزیر خوبیه

    • فرزاد همتی
      0

      به شدت باعث تفرقه و پزشک سالاری در وزارت بهداشت بود.خوب شد که رفت

  • م.چ
    0

    بازهم شخص گرایی....خوب برود. .این همه پزشک دیگه..‌‌یه نفر رو جایگزین کنن....بحث های بیخودی ...کارها نباید زمین بمونن...فورا نیرو جایگزین بشه...

  • الهام
    0

    بذار بره بابا.هی میگه زایمان طبیعی زایمان طبیعی

  • احمد
    0

    تنها وزیری که درست کار می کرد اونهم رفت. حاج حسن این کلید حل مشکلات را کجا گذاشتی ما مردیم ولی از وعده‌اي شما خبری نشد.

  • حمید کلباسی
    0

    باید ممنوع الخروج و تحت نظر باشد تا فرار نکند

  • تیمور
    0

    خیلی خیلی زودتر باید این اتفاق می افتاد،فقط در یکی از موارد متاسفانه بر اثر سو مدیریت ایشون بیمه سلامت بعلت خرج های توجیه نشده بالا دیگر کارایی خود را از دست داده است و اعتباری ندارد.

  • انصاری
    0

    وقتی دلیل استعفای وزیر محترم مشخص نیست،چگونه میتوان نظرداد؟پیشنهادمیکنم ،برای آرامش جامعه همه مسایل دررسانه هامطرح نشود.

  • علی فاتح
    0

    دکترهاشمی یک مدیر بسیار لایق ودلسوز مردم هستند وباید به خواسته های ایشان که بهبود خدمات بهداشتی ودرمانی به جامعه است جدا توجه شود زیرا همه چیز خوب رابرای ملت میخواهند

  • ناشناس
    0

    بعد از چند برابر کردن قیمت دارو و درمان و وسایل درمانی و بهداشتی مردم و در شیشه کردن خون مردم و حسرت کردن درمان آسان برای ده ها میلیون از مردم کم در آمد بی پناه ، حال این جناب با استعفا قصد دارد از پرداخت تاوان این همه ظلم ، که به این مردم روا داشته ، قسر در برود؟؟؟!!! بعید نیست در اوضاع بحرانی بی بند و باری که دولت مردان چند سال است با لابی گیری از مجلسیان برای کشور ساخته اند این قسر در رفتن چندان دشوار هم نباشد.

  • پرستار
    0

    وزیرخوب وپرتلاشی بودندایشون واقعابایستی دلیل استعفا روشن بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها