حمله جنگنده های اسرائیل به جنوب سوریه/پدافند هوایی سوریه موشک‌ها را زمین‌گیر کرد /تل‌آویو: یک موشک زمین به هوای سوریه به جولان اصابت کرده است

دفاع هوایی سوریه به مقابله با حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب سوریه پرداخت.

حمله جنگنده های اسرائیل به جنوب سوریه/پدافند هوایی سوریه موشک‌ها را زمین‌گیر کرد /تل‌آویو: یک موشک زمین به هوای سوریه به جولان اصابت کرده است

به گزارش خبر فوری ، شبکه خبری العربیه خبر داد که جنگنده‌های اسرائیلی منطقه الکسوه در جنوب سوریه را هدف قرار دادند. همچنین خبرگزاری سوریه نیز اعلام کرد که دفاع هوایی این کشور با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور مقابله کرده است.

براساس گزارشی که خبرگزاری فارس نیز منتشرکرد، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) حملات موشکی به جنوب دمشق خبر داد که پدافند موشکی این کشور به مقابله با این اهداف متجاوز پرداخته است.

این خبرگزاری گزارش داد که پدافند موشکی سوریه موفق شده است چند «هدف متجاوز» را در منطقه «الکسوة» واقع در جنوب دمشق، پایتخت سوریه رهگیری و سرنگون کند.

آنگونه که فارس گزارش داده، در همین حال، شبکه سعودی العربیه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که منشأ حملات موشکی به جنوب دمشق، رژیم صهیونیستی بوده است.

این اولین حمله هوایی این رژیم بعد از تحویل سامانه پدافند موشک «اس ۳۰۰» روسی به دولت سوریه خواهد بود.

شبکه تلویزیونی الإخباریه سوریه از تداوم مقابله پدافند موشکی این کشور با اهداف متجاوز خبر می‌دهد.

اسپوتنیک: سوریه جنگنده اسرائیلی را سرنگون کرد

در همین حال، خبرگزاری اسپوتنیگ روسیه گزارش داد که پدافند هوایی سوریه یک فروند جنگنده اسرائیلی را سرنگون کرده است.

بنا برگزارش مهر و اعلام این خبرگزاری، پدافند هوایی سوریه همچنین چهار فروند موشک را پیش از رسیدن به هدف، رهگیری و ساقط کرد.

از سوی دیگر، سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی سرنگونی جنگنده این رژیم در جنوب سوریه را رد کرد.

تل‌آویو: یک موشک زمین به هوای سوریه به جولان اصابت کرده است


سخنگوی ارتش صهیونیستی پنج‌شنبه شب مدعی شد یک فروند موشک زمین به هوای ارتش سوریه در فضایی باز در بلندی‌های جولان فرود آمده است.

سخنگوی ارتش اشغال‌گر صهیونیستی پنج‌شنبه شب در توئیتر مدعی شد که یک فروند موشک زمین به هوای ارتش سوریه در فضایی باز در بلندی‌های جولان فرود آمده است.

به گزارش فارس بخش زیادی از جولان از سال 1973 و جنگ موسوم به یوم‌کیپور، در اشغال صهیونیست‌هاست.

به نوشته المصدر نیوز، وی گفت که مشخص نیست که موشک مزبور در ناحیه‌ای اسرائیلی فرود آمده یا نه و ارتش صهیونیستی در حال بازرسی محل است.

وی همچنین گفت که گزارش‌های مربوط به سرنگونی یک جنگنده صهیونیستی توسط پدافند هوایی سوریه صحت ندارد. این ادعا پیش‌تر از سوی یک رسانه روس مطرح شده بود.

پنج‌شنبه‌شب، پدافند هوایی سوریه با تعدادی موشک شلیک شده به سوی این کشور به مقابله پرداخت. صهیونیست‌ها که احتمالا پشت این حملات قرار دارند تاکنون مسئولیت این حمله را نپذیرفته‌اند.

منبع: خبرفوری

42

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها