هدف انتخاب گزینه اصلح است/ مطالبات اساسی اقتصادی مردم روی زمین مانده است

هدف انتخاب گزینه اصلح است/ مطالبات اساسی اقتصادی مردم روی زمین مانده است

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آنچه در این ایستگاه مورد توجه است رسیدن به بهترین گزینه اصلح است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین مجمع ملی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است اظهار داشت: آنچه که باعث شد شما عزیزان و هزاران هزار نیروی انقلاب دیگر در سراسر ایران با اشتیاق به این جبهه بپیوندند عبارتند از دغدغه و نگرانی شما و ما نسبت به شرایطی که در آن قرار داریم.

وی افزود: نگرانی از دلبستگی و امید به دشمن نگرانی از عدم توجه به معیشت مردم و گرفتاری های اقتصادی اشتغال و امثالهم از جمله عواملی است که موجب شده هزاران هزار نیروی انقلابی به این جبهه بپیوندند.

رحیمیان تصریح کرد: در حالی که هدف و فلسفه وجودی نظام اسلامی خدمت به مردم و رفع کاستی ها و نگرانی های آنها است متاسفانه شاهدیم در حال حاضر مطالبات به حق مقام معظم رهبری عموما بر زمین مانده است.

رئیس هیئت موسس جمنا تاکید کرد: هر جا که ایشان اظهار نگرانی کردند امور پیگیری شد و هر جا که مطالبه داشتند این مطالبات بر زمین باقی ماند. اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلام، مشکلات فضای مجازی و ده ها مطالبه دیگر سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب که همانا مطالبه خدمتگذاری به ملت شریف ایران بوده همه بر زمین مانده است.

وی یاداور شد: نگرانی از جابه جایی ارزش ها با ضد ارزش ها و صدها و ده ها نگرانی دیگر از یک سو و اعتقاد به این که تنها راه درمان این دردها مسئله وحدت، همدلی و هم سویی مجموعه نیروهای انقلاب برای جامعه عمل پوشاندن به دغدغه همه مومنانی که نگران آینده کشور و انقلاب اسلامی هستند این نتیجه قطعی را برای همه اشکار کرد که باید در یک جبهه گرد آییم و متحد شویم.

رحیمیان تصریح کرد: در حقیقت همه ما می دانیم این جبهه یک حزب جدید نیست تا خدای ناکرده مشکلات و انشقاقی بر انشقاق های دیگر بیفزاید بلکه جبهه یک حلقه وصل محل اتصال و پیوند میان همه نیروهای انقلاب است. جایگاهی است که می خواهد برادران و خادمان همه عزیزان دغدغه مند را در همه گروه ها و جناح ها و قومیت ها حول محور انقلاب، خط امام و پیروی از ولایت و رهبری منسجم کند تا اینکه به خواست خداوند گامی در جهت حل مشکلات برداشته شود.

رئیس هیئت موسس جبهه جمنا با بیان اینکه تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاری جدید است که در گذشته مانند آن شکل نگرفته بود بیان داشت: امیدواریم این راه همواره استمرار یابد هر چند انتخابات آتی به عنوان ایستگاه اول این جبهه مطرح است اما اصل حرکت انسجام نیروهای انقلاب در زیر چتر ولایت و خط امام است که باید برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار و استوار بماند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در این ایستگاه مورد توجه است رسیدن و میل به بهترین گزینه اصلح است گزینه های برای مسئولیت اجرایی این کشور عزیز همراه با مجموعه شایسته یعنی مجموعه ای که از نظر اعتقادی به اصول اسلام، خط ولایت پای بند بوده و پیرو محض ولایت باشد.

رحیمیان یادآور شد: مجموعه ای که از مردم و برای مردم باشد قشری که برای مردم دل بسوزاند و مثل مردم زندگی کنند ملت ما اگر در برابر تحریم های فلج کننده غرب از پا در نیامدند به خاطر نگاهی که به زندگی ساده مقام معظم رهبری دارند بود.

رئیس هیئت موسس جبهه جمنا تاکید کرد: اگر مردم تمام این سختی ها را تحمل کردند به خاطر امامی که در خانه استیجاری زندگی می کردند و در همان منزل از دنیا رفتند و غسل و کفن شدند بود.

وی با بیان این که باید به گزینه ای برسیم که برای نظام اصلح باشد نه شخص و گروه خاص افزود: حضرت امام می فرمایند انتخابات مهکی برای خودتان است که ببینید آیا می خواهید انتخاب اصلح را برای خودتان انتخاب کنید یا اسلام که اگر برای خودتان باشد این انتخاب شیطانی است.

رحیمیان تصریح کرد: باید با قصد غربت قدم به قدم رای و نگاهمان متمرکز به مصالح اسلام و انقلاب و اندیشه مان خدمتگذاری به مردم باشد

رئیس هیئت موسس جبهه جمنا در پایان خاطر نشان کرد: همان گونه که هدف اساس اصلی نظام اسلامی و حکومت دینی خدمت به مردم است یکایک عزیزانی که در این جبهه انقلابی گرد آمده اند چیزی جز خدمت به مردم نیست.

منبع: دانشجو

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها