تبدیل ۳ وزارتخانه به ۶ وزارتخانه و اسامی جدید آنها

نایب‌رئیس کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت گفت:دولت به منظور تغییرات در برخی وزارتخانه‌های دولت از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن تجارت لایحه اصلاح ساختار را به مجلس ارائه کرده است.

تبدیل ۳ وزارتخانه به ۶ وزارتخانه و اسامی جدید آنها

بیت‌الله عبداللهی اظهار داشت: تفکیک برخی وزارتخانه‌ها که از سوی دولت برای کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت پیشنهاد داده شده به جز بار مالی جدید برای دولت و تحمیل هزینه‌های گزاف هیچ نفعی برای کشور در این برهه زمانی ندارد.

نائب رئیس کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت افزود: تفکیک وزارتخانه‌های پیشنهادی از سوی دولت حتی اگر مجلس هم موافقت کند، تأثیری در رفع مشکلات عمومی این وزارتخانه‌ها نخواهد داشت و فقط شاهد ایجاد پست‌های جدید و افزایش بدنه دولت خواهد بود و به عنوان نماینده مردم در این هیات با تغییرات جدید در وزارتخانه‌ها مخالف هستم.

عبداللهی گفت: دولت در سال گذشته به منظور تغییرات در برخی وزارتخانه‌های دولت از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن تجارت لایحه اصلاح ساختار دولت را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است که در این زمینه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به وزارتخانه‌های «صنعت و معدن» و «بازرگانی» و وزارت ورزش و جوانان نیز به «وزارت ورزش» و «سازمان ملی جوانان» و وزارت راه و شهرسازی به وزارتخانه‌های «راه و ترابری» و «مسکن و شهرسازی» تبدیل می‌شود.

منبع:فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    هرچه که درزمان شاه بوده با بی تدبیری تغییر دادید باز دوباره برگشتید به خانه اول کی میخواهید درست فکر کنید بابا شاه بد گورپدرش همه سیاستش که بد نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها