مشاور رئیس جمهور در گفت و گو‌ با خبرفوری:

روحانی تنها مرجع تصمیم گیرنده درباره تغییرات در کابینه است/برخی دولتمردان جسارت لازم را ندارند

مشاور رئیس جمهور گفت: تنها مرجع تصمیم گیرنده درباره ایجاد تغییرات در کابینه دوازدهم شخص رئیس جمهور است.

روحانی تنها مرجع تصمیم گیرنده درباره تغییرات در کابینه است/برخی دولتمردان جسارت لازم را ندارند

اکبرترکان مشاور رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارنظرهای مختلف پیرامون ایجاد تغییرات در کابینه دولت دوازدهم اظهارکرد: صلاحیت ایجاد هرگونه تغییر در دولت بر عهده شخص رئیس جمهور است از این رو بدون شک در مقطع فعلی نیز روحانی تنها گزینه و‌ فردی است که می تواند درباره تغییرات در کابینه تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به گلایه رئیس جمهور از کم تحرکی برخی از دولتمردان تاکید کرد: امروز کشورمان شرایط سختی را تحمل می کند از این رو در این عرصه و مقطع لازم است که با یک وحدت و انسجام داخلی در برابر مشکلات ایستادگی کرد.

مشاور رئیس جمهور اظهارکرد: انتظار در شرایط فعلی افرادی ریسک پذیر، باتجربه و باشجاعت فراوان در مسند نهادهای اجرایی کشور حضور داشته باشند و به رئیس جمهور پیرامون حل مشکلات کشور کمک کنند.

ترکان بیان کرد: همانطور که رئیس جمهور تاکید کرد کم تحرکی در شرایط امروز کشور به هیچ وجه جایز نیست از این رو امیدوارم با عنایت به صحبت های روحانی دوستان در بدنه دولت با جسارت و ظرفیت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهند تا اهدای که دولت دوازدهم آنها را در یک مسیر مشخص ریل گذاری کرده است محقق و عملیاتی شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها