وزیر امور خارجه انگلیس که در پی پاسخ تنبیهی ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده:

مشخص است اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند، امیدواریم باعث تشدید نشود/ ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم

وزیر امور خارجه انگلیس که برای دلگرمی و تقویت روحیه سران رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تنبیهی ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه تهران شد.

مشخص است اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند، امیدواریم باعث تشدید نشود/ ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم

«دیوید کامرون» در گفت‌وگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفت: ما باید در کنار اسرائیل بایستیم و دیدگاه‌مان را درباره گام بعدی روشن کنیم.

وی پس از دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی گفت: مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند. امیدواریم که اقدام آن‌ها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر امور خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

وی با تکرار ادعاها علیه ایران مدعی شد: ایران پشت اقدامات بدخواهانه زیادی در منطقه است، از حماس و حزب‌الله و حوثی‌ها حمایت می‌کند و آن ها نیز باید پیام شفافی را از سوی گروه هفت دریافت کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    4

    اسرائیل اگر حماقت کنه و به خاک ایران حمله کنه دیگه این بار هزار موشک ویرانگر دریافت خواهد کرد. اکر آمریکا دخالت کند ناو های هواپیمابر روی اقیانوس هند عرق خواهند شد

  • فاطمه حیدری
    2

    اطفال میکشند اطفال کشان تحریم هم میکنند شما روزتان به اطفال میرسه زورتان سیاه بشه مردم غزل را به این زور نشاندیند

  • ناشناس
    2

    وزیر خارجه انگلیس:
    امیدوارم اقدام آن‌ها (اسراییلی‌ها ) هوشمندانه و در عین حال قوی باشد!!!!
    خب جناب هوش ! برای اقدام هوشمندانه ابتدا باید هوش داشت درسته؟؟؟
    😂😁😁😁

  • ناشناس
    2

    اسراییل اگر مرد جنگ بود زنان و کودکان رو قتل عام نمی‌کرد
    همه رو از دم قتل عام کرد تا راحت به مقصد برسه بدون تلفات نظامیانش
    اسراییل عرضه و شجاعت رویارویی با ایران رو نداره

  • و سوال اینکه چرا سفارت عنگلستان هنوز در ایران باز است؟
    1

    و سوال اینکه چرا سفارت عنگلستان هنوز در ایران باز است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها