کور شدن چشم جاسوسی رژیم صهیونسیتی در عملیات وعده‌ی صادق

در عملیات وعده‌ی صادق، این پایگاه هدف موشک‌های بالستیک ایران قرار گرفت که دچار تخریب شدید شده و تلفات قابل توجهی را به اسرائیل تحمیل کرده و باعث کور شدن چشم جاسوسی رژیم صهیونسیتی شد.

کور شدن چشم جاسوسی رژیم صهیونسیتی در عملیات وعده‌ی صادق

یکی از اهداف اصلی عملیات وعده‌ی صادق که کمتر به آن پرداخته شده است و حتی دستگاه سانسور رژیم صهیونسیتی، ولو برای کوچک‌نمایی عملیات ایران، هیچ اشاره‌ای به آن نکرده است، موشک‌باران پایگاه شلاخیم در ارتفاعات موسوم به جبل‌الشیخ(یا کوه حرمون) در شمال شرقی سرزمین‌های اشغالی و هم‌مرز با لبنان و سوریه و مشرف به بلندی‌های اشغال‌شده جولان است.

photo_2024-04-16_22-41-18

پایگاهی استراتژیک در ارتفاعات ۲۸۰۰متری که در واقع یکی از مهم‌ترین مقرهای جاسوسی رژیم صهیونسیتی به شمار می‌رود و محل فعالیت واحد ۸۲۰۰ اداره اطلاعات نظامی اسراییل موسوم به امان و همچنین استقرار رادارها و ایستگاه‌های شنود اطلاعاتی اسراییل است که وظیفه جاسوسی از لبنان و سوریه را برعهده دارد.

photo_2024-04-16_22-41-19 (2)

در عملیات غرورآفرین وعده‌ی صادق، این پایگاه که از ساخت مستحکم و حتی غیرقابل نفوذ(با طبقاتی زیرزمینی و داخل کوه) تشکیل شده است، هدف موشک‌های بالستیک ایران قرار گرفت که دچار تخریب شدید شده و تلفات قابل توجهی را به اسرائیل تحمیل کرده و باعث کور شدن چشم جاسوسی رژیم صهیونسیتی شد.

photo_2024-04-16_22-41-19

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    خخخخ.

  • فردین
    0

    گمان نکنم

  • علی
    2

    این حمله یک اثر مهم دیگه داشت اینکه آذربایجان هم حساب کار دستش اومد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونا مثل حاتمی خیبر الکی از رو نمی رن

  • وحید
    0

    بزن بارون بزن خیسم کن آبم کن ترم کن کمک کن تازه بارون من غریبم پر پرم کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها