زیدآبادی: از نگاه اسرائیل، جمهوری اسلامی تمام قد اما غیرمستقیم، خود را درگیر تضعیف اسرائیل کرده و هیچ نوع "صبر" چه راهبردی و چه غیرراهبردی در کار آن دیده نمی‌شود!

روزنامه نگار و فعال سیاسی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: گویا سعید زیباکلام پرسیده است: «آیا این «صبر راهبردی» پایانی هم دارد؟ اگر دارد، آنجا کجاست؟ و اگر ندارد، این چه سیاست رسوا و حیثیت‎‌‌ بر باد دهی است؟

زیدآبادی: از نگاه اسرائیل، جمهوری اسلامی تمام قد اما غیرمستقیم، خود را درگیر تضعیف اسرائیل کرده و هیچ نوع "صبر" چه راهبردی و چه غیرراهبردی در کار آن دیده نمی‌شود!

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، با انتشار متنی در کانال تلگرامی‌اش عنوان کرد: «افرادی مانند آقای سعید زیباکلام، مساله را مقداری وارونه می‌بینند. از منظر اسرائیل تمام حوادثی که پیرامون آن می‌گذرد از تجهیز نظامی حماس و جهاد اسلامی و حزب‌الله و انصارالله و حشدالشعبی گرفته تا عملیات ۷ اکتبر همه‌اش زیر سر جمهوری اسلامی است تا «دولت عبری» را بی‌ثبات و در صورت امکان نابود کند».

متن کامل این نوشته به شرح زیر است:

«گویا سعید زیباکلام پرسیده است: «آیا این «صبر راهبردی» پایانی هم دارد؟ اگر دارد، آنجا کجاست؟ و اگر ندارد، این چه سیاست رسوا و حیثیت‎‌‌ بر باد دهی است؟»

واقعیت این است که افرادی مانند آقای سعید زیباکلام، مساله را مقداری وارونه می‌بینند. از منظر اسرائیل تمام حوادثی که پیرامون آن می‌گذرد از تجهیز نظامی حماس و جهاد اسلامی و حزب‌الله و انصارالله و حشدالشعبی گرفته تا عملیات ۷ اکتبر همه‌اش زیر سر جمهوری اسلامی است تا «دولت عبری» را بی‌ثبات و در صورت امکان نابود کند.

بنابراین، از نگاه اسرائیل و برخی متحدانش، جمهوری اسلامی تمام قد اما زیرکانه و غیرمستقیم، خود را درگیر تضعیف و یا نابودی اسرائیل کرده و هیچ نوع «صبر» چه راهبردی و چه غیرراهبردی در کار آن دیده نمی‌شود!

از این زوایه، توصیف آقای زیباکلام از رفتار جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل به «صبر راهبردی بی‌پایان» یا ناشی از عدم آشنایی وی با تحولات منطقه است و یا ابراز علاقه برای ورود به جنگ مستقیم و تمام‌عیار که آن هم جز نابودی بخش بزرگی از منطقه از جمله ایران حاصلی ندارد!

آیا وی و همفکرانش همین را می‌خواهند؟»

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    جرعت دارید بزنید الکی تهدید نکنید آبروی ایرانی رو بردین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دیگه گاندو نسازید . گندش رو با این از دست دادن مقامات نظامی در آوردید

  • جدی می فرمایید
    0

    جدی می‌فرمایید؟!!!!!!! کی به حرف امثال شما بها میده

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    بازنده جنگ ملت ایران است نه حکومتی های کاسب تحریم!!!

  • ناشناس
    0

    اینها عربند وبه موطن خود برمیگردند. ومامیمانیم وسرزمین سوخته که بادست خود اتش زدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها