حضور برادر الیاس حضرتی در لیست انتخاباتی علی مطهری

عضو حزب اعتماد ملی، فرایند بستن فهرست صدای ملت برعهده شخص علی مطهری است، گفت: از حزب اعتماد ملی امیدوار تجریشی و محبوب حضرتی در لیست صدای ملت حضور دارند.

حضور برادر الیاس حضرتی در لیست انتخاباتی علی مطهری

مازیار بالایی، درباره پشت پرده بستن لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری گفت: احزاب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه و کارگزاران داوطلبان تایید صلاحیت شده خود را به علی مطهری معرفی کردند و فرایند بستن لیست صدای ملت با شخص مطهری است.

عضو حزب اعتماد ملی افزود: در لیست صدای ملت سه گروه اصلاح طلبان، معتدلین وابسته به حسن روحانی و اصولگرایان حضور دارند و از حزب اعتماد ملی امیدوار تجریشی و محبوب حضرتی در لیست صدای ملت حضور دارند.

بالایی در ارتباط با بیانیه روزنه اظهار کرد: آنچه علیه بیانیه روزنه مطرح شده نه یک نقد بلکه یک برچسب زنی است که توسط دو گروه یکی کسانی که سابقاً اصلاح طلب بودند و امروز انتخابات را تحریم می‌کنند و دیگری اپوزیسیون هستند، مطرح می‌شود.

وی افزود: تحریم انتخابات آورده‌ای برای کسی ندارد و مشکلی را هم حل نمی‌کند بلکه تحریم انتخابات یک نوع سلب مسئولیت از خود است. تحریم انتخابات در سال ۱۴۰۰ توسط اصلاح طلبان آورده‌ای را برای آنها به همراه نداشت و در ادامه حتی باعث بروز اتفاقات در سال ۱۴۰۱ شد.

بالایی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن علیه کشور اقدامی را مرتکب می‌شود نظیر آنچه در سال ۱۴۰۱ مشاهده کردیم دیگر اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد و همه ما باید هزینه بدهیم.

عضو حزب اعتماد ملی اظهار داشت: بیانیه روزنه نه یک بیانیه انتخاباتی است و نه اصولگرایی و اصلاح طلبی بلکه فراتر از این مسائل است این بیانیه یک نقشه راه است برای اینکه بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری را تجربه کنیم.

وی افزود: احزاب سیاسی از مردم اعتبار می‌گیرند و باید این اعتبارشان را برای مردم هزینه کنند بنا نیست که احزاب این اعتباری را که به واسطه مردم کسب کرده و به دست آورده‌اند را به دنیای دیگر ببرند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بینام
    0

    خودتون رو خراب نکنین.چه اصلاح طلب اصولگرا چپ راست کوفت زهرمار هم باشین ملت اصلا رای نمیدن.برین سراغ امارسازی

  • اصفهانی
    0

    این دیگه از کجا دراومد؟!قحط الرجال کاملا داد می زنه ها....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها