پشت پرده حمله تروریستی راسک چه کسانی بودند؟/ پاکستان باید پاسخگو باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به حمله تروریستی راسک تأکید کرد: این ترورها بدون شک با هماهنگی و مدیریت مستقیم سازمان سیا و دیگر سازمان‌های جاسوسی شکل‌گرفته است، بدون تردید پاسخ کوبنده، سخت و پشیمان‌کننده‌ای به عوامل این ترور خواهیم داد.

پشت پرده حمله تروریستی راسک چه کسانی بودند؟/ پاکستان باید پاسخگو باشد

علیرضا سلیمی درباره عملیات تروریستی راسک که منجر به شهادت ۱۱ تن از نیروهای فراجا شد، گفت: پشت‌ صحنه این عملیات تروریستی، آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از عوامل منطقه‌ای آن‌ها هستند.

وی افزود: تروریست‌ها چندین هدف را به‌طور هم‌زمان دنبال می‌کنند، یکی از آن اهدافی که گروه‌های تروریستی برای خود ترسیم کرده‌اند، آن است که می‌خواهند موج نگرانی امنیتی در کشور ایجاد کنند.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس، ادامه داد: دومین هدف آن‌ها، مشغول‌سازی افکار عمومی از حوادث تلخی است که در غزه رخ می‌دهد؛ دیگر هدف آنان ایجاد جنگ مذهبی است که از این فرصت برای ایجاد یک نوع انشقاق مذهبی در کشور استفاده کنند.

سلیمی تأکید کرد: این ترورها بدون شک با هماهنگی و مدیریت مستقیم سازمان سیا و دیگر سازمان‌های جاسوسی شکل‌گرفته است، بدون تردید پاسخ کوبنده، سخت و پشیمان‌کننده‌ای به عوامل این ترور خواهیم داد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت پاکستان که خاک خودش را در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهد، باید در این رابطه پاسخگو باشد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    6

    سفیر پاکستان را به وزارت امورخارجه احضار کنید

    نظرات شما -
    • .
      0

      خونه و خانواده همه مسئولین از نظامی و سیاسی رو ببرید تو نقطه صفر مرزی تا امنیت مرزها درست بشه ! نه اینکه از تهران به زمینو زمان ایراد بگیرند . بی امنی واسه مردمه .

  • ناشناس
    3

    خوبه یک امریکا و انگلیسی بودن رو نقشه که همه بی کفایتی ها براشون فاکتور بشه

  • علی
    1

    چرند نگو ترسوی بزدل که فقط حرف مفت میزنی من 68ماه جبهه بودم حتی یکبار هم شما را تو خط ندیدیم .اونایی که پاک بودن وصداقت داشتند مردانه جنگیدند ورفتند وازشما دزدان ریاکاران بشدت عصبانی هستند خدا سرطان دچارتون کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دقیقا با کی داری حرف میزنی

  • ناشناس
    9

    پشت حمله قتل عام مردم مظلوم مسجد مکی هست و بس. موشک جواب موشک.

  • perham
    4

    مانند همیشه آمریکا و اسراییل پشت پرده هستند انحراف ا ف افکارعمومی که پایانی ندارد

  • عادل
    3

    همان انتقام سختی که بخاطر سلیمانی گرفتید حالا هم میگرید اما میترسم با اختلاس از ملت ایران انتقام بگیرید وچای دبش هم روش بزنید بابا برو خودت مسخره کن حنای شما دیگه پیش ملت رنگ نداره

  • ناشناس
    5

    نیروهای مرزبانی باید به تجهیزات به روز و قوی تر مجهز باشند.

  • ناشناس
    0

    مثل تركيه، دور ايران را از سمت شرق كشورمان ديوار كشي كنيم و تجهيزات مدرن بكار ببريم

  • ناشناس
    0

    این ضعف اطلاعتی ونظامی هست ۲۰کیلومتر وارد خاک ایران شدند به پاسگاه راسک حمله کردند وبرگشتند .فرمانده انتظامی وزیر کشور استعفا بدین این فاجعه هست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها