جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

میزان افزایش حقوق در لایحه بودجه بسیار پایین است/ حتما در مجلس اصلاح خواهد شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش اعلام شده برای کارکنان دولت و بازنشستگان، گفت: عدد پیشنهادی افزایش حقوق در لایحه بودجه بسیار پایین است و ما ضمن انتقاد به این مساله؛ معتقدیم که این افزایش حقوق حتما نیاز به اصلاح دارد.

میزان افزایش حقوق در لایحه بودجه بسیار پایین است/ حتما در مجلس اصلاح خواهد شد

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش اعلام شده برای کارکنان دولت و بازنشستگان، گفت: عدد پیشنهادی افزایش حقوق در لایحه بودجه بسیار پایین است و ما ضمن انتقاد به این مساله؛ معتقدیم که این افزایش حقوق حتما نیاز به اصلاح دارد.

بخش هایی از گفت و گوی کوچکی نژاد را در ادامه می خوانید:

  • ما در کمیسیون تلفیق حتما این درصد پیشنهادی برای افزایش حقوق را اصلاح خواهیم کرد.
  • فکر می‌کنم حداقل افزایش باید ۲۰ درصد باشد نه سقف آن ضمن اینکه با توجه به آنکه در سال نخست برنامه هستیم و باید همترازی برای بازنشستگان انجام شود، در سال اول همترازی را بالاتر ببریم تا این ۲۰ را در آنجا پوشش دهیم.
  • خب دولت با عدم اجرای دقیق قانون مجلس درخصوص ارز ترجیحی زمینه ایجاد یک فضای تورم را در بازار به ویژه بازار کالای اساسی فراهم کرد و این باعث شد در دو سال گذشته فشار قابل توجهی به زندگی کارکنان دولت، بازنشستگان و بخش خصوصی و کسانی که حقوق ثابت دریافت می‌کنند، تحمیل شود.
  • امسال هم ما تداوم آن شرایط را مشاهده کردیم لذا این افزایش ۱۸ درصدی در قیاس با تورم موجود در کشور و کاهش قدرت خرید که رخ داده رقم اندکی است، بنده با این عدد مخالفم و به نظر می‌رسد دوستان زیادی هم مخالف باشند، در نتیجه معتقدم مجلس قطعا این عدد را افزایش خواهد داد.
منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    این زرگرها مردم راخنگ توهم کرده اند.دولت که افزایش را 18 گرفته است ,وکیل الدوله ها ان را روند و 20 در صد می کنند به نیت رای اسفند!

  • ناشناس
    0

    مجلس بله قربان گو ؟

  • ایرانلی
    0

    مجلس قانون گذار :مگر نه اینکه افزایش حقوق باید به میزان تورم باشد . پس چرا هر سال علی رغم تورم ۸۰٪ به اندازه ۱۰٪ یا نهایتا۲۰٪ افزایش حقوق تصویب می کنید؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها