نماینده مراغه و عجب شیر:

من به عنوان فرزند شهید می‌گویم که ما هیچ درخواستی نداریم/ حداقل بگذارید عزت فرزند شهید حفظ شود

نماینده مراغه گفت: متاسفانه امروز تنها قوانینی برای خانواده و فرزندان شهدا نوشته شده که چیزی جز فحش و بدنامی نداشته! من به عنوان فرزند شهید می‌گویم که ما هیچ درخواستی نداریم، حداقل بگذارید عزت فرزند شهید حفظ شود.

من به عنوان فرزند شهید می‌گویم که ما هیچ درخواستی نداریم/ حداقل بگذارید عزت فرزند شهید حفظ شود

در جلسه علنی نوبت دوم شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم، علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر در خصوص فرزندان شهدا گفت: من به عنوان فرزند شهید از طرف بچه‌های شهدا لازم است که مطلبی را عرض کنم با توجه به مباحثی که در کمیسیون تلفیق و در صحن مجلس شورای اسلامی در خصوص فرزندان شهدا و ایثارگران مطرح شد؛ تا به حال قوانینی در مجالس گذشته برای فرزندان شهدا نوشته شده که اجرایی نشده است.

 قطعا حفظ آینده کشور و منافع کشور ایجاب می‌کند که در جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا تکریم شوند تا زمانی که کشور با تهدیدی مواجه شد. اما متاسفانه امروز تنها قوانینی برای خانواده و فرزندان شهدا نوشته شده است که چیزی جز فحش و بدنامی برای فرزندان و خانواده شهدا نداشته است.

من به عنوان فرزند شهید به شما می‌گویم که ما هیچ درخواستی از شما نداریم، خواهش میکنم که حداقل بگذارید عزت فرزند شهید حفظ شود و نگذارید با قوانینی که اجرایی نمی‌شود جز فحش و بدنامی برای فرزندان شهدا چیزی باقی نماند.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به علی علیزاده، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران نور چشم ما هستند. ما زندگی مادی و معنوی خود را مدیون آنها هستیم. همه ملت ایران با هر سلیقه و گرایشی بدون شک اگر انصاف داشته باشند مدیون خانواده شهدا هستند. 

هیچ شهیدی و مدافع حرمی برای پول یا امکانات به جنگ نرفت. ما وظیفه خود می‌دانیم که از خانواده شهدا و ایثارگران حمایت کرده و آنها را تکریم کنیم.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    دیگه دیره.

  • ناشناس
    2

    شهید یعنی اثبات عقاید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها