عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اعلام کرد:

راه‌اندازی پروپاگاندای تبلیغات رسانه‌ای در آستانه اتفاقات سال گذشته

یک عضو فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار کرد که هدف دیدار برخی از رسانه‌های معاند با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی و علنی کردن این ارتباط، راه اندازی پروپاگاندای تبلیغات رسانه‌ای است تا بتوانند آشوب‌های جدیدی را دنبال کند

راه‌اندازی پروپاگاندای تبلیغات رسانه‌ای در آستانه اتفاقات سال گذشته

محمدحسن آصفری در واکنش به دیدار برخی رسانه‌های معاند با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی وضعیت خوبی ندارد و روز به روز با تنزل و از هم پاشیدگی مواجه می‌شود. اعتراضات و اتفاقات در رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف را شاهد هستیم که همه حکایت از وضعیت آشفته دارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای آنکه بتواند تنفس مصنوعی به خود بدهد دنبال احیای مجدد ماهیت خود است لذا با ارتباط گیری با جریان اپوزسیون و برانداز خارج نشین دنبال این است که ذهن مردمان خود را از مسائل داخلی رژیم صهیونیستی منحرف کند و بیشتر هم موضوع ایران را مدنظر قرار می‌دهد؛ البته که اگر کاری از دست جریان اپوزسیون و برانداز برمی‌آمد در ۴۰ سال گذشته انجام می‌داده است که انواع فشارهای بین‌المللی به ما تحمیل شد.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا این بار هم نقشه‌ها و فشارهای رژیم صهیونیستی خروجی ندارد و انزجار و نفرت مردم ایران نسبت به رژیم صهیونیستی بیشتر می‌شود.

آصفری یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به سالگرد آشوب‌های سال گذشته می‌خواهند پروپاگاندای تبلیغات رسانه‌ای راه اندازی کنند تا به جریانی که در داخل کشور به دنبال ایجاد آشوب‌های جدید هستند، بگویند که رسانه‌ها فعال بوده و پشتیبان آنها هستند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها