رهبر انقلاب به حاج قاسم پیش از جلسه با پوتین چه گفتند؟

عضو دفتر مقام معظم رهبری ضمن اشاره به یک توصیف سردار سلیمانی از رهبر انقلاب جزئیاتی را از ماجرای دیدار وی با پوتین را هم بیان کرد.

رهبر انقلاب به حاج قاسم پیش از جلسه با پوتین چه گفتند؟

مهدی فضائلی، مدیر عامل اسبق خبرگزاری فارس که سال‎ها سابقه فعالیت رسانه ای و تبیینی در دفتر مقام معظم رهبری دارد در میزگردی با مسعود رضایی به ماجرای به میدان آوردن روسیه در سوریه و ملاقات سردار حاج قاسم سلیمانی با پوتین گفت:

حاج قاسم کمتر مصاحبه می کرد و تنها مصاحبه ایشان توفیق همکاران ما بود مصاحبه مفصلی هم شد آنجا ایشان یک مطلبی درباره حضرت آقا گفتند که قریب به مضمونش این است که « در ۲۰ سالی که در محضر آقا بودم نتیجه تقوا را که حکمت می شود در آقا به طور کامل دیدم در هر چیزی که ایشان شبهه می کنند مطمئن می‌شوم که در انتهای آن شبهه در می‌آید. و بر هر چیزی که یقین می کنند مطمئن می شوم که مقصود به دست می آید». این خیلی تعبیر مهم و عمیقی است.

فضائلی ادامه داد: «یک نکته هم درباره توجه آقا به مسئله عزت اشاره کنم و عرضم تمام که در ماجرای به میدان آوردن روسیه زمانی که بنا بود حاج قاسم با پوتین ملاقات بکند-که خود این ماجرا بحث خیلی مهمی است- آقا به حاج قاسم فرمودند که دقت کنید شما نیروی زمینی روسیه نیستید، روسیه نیروی هوایی شما است. مشاهده می کنید که بر خلاف برخی تصورات دم دستی که بعضی ها دارند عنصر عزت در جای جای تدابیر آقا مشاهده می شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها