آقای رئیسی؛ این گزارش تیتر ندارد ولی حرف دارد!

با اسناد محکم طی ده‌ها گزارش این تخلف آشکار یعنی لاکچری سازی ذیل سایه ی طرح نهضت ملی مسکن را معرفی و تقاضای رسیدگی و برخورد با متخلفان احتمالی کرده‌ایم. دلیل سکوت و عدم پاسخگویی مجموعه ی دولت در این رابطه چیست؟

آقای رئیسی؛ این گزارش تیتر ندارد ولی حرف دارد!

حاج آقا قرائتی می‌گوید: دیوانه‌ای وارد مجلسی شد و به همه گفت؛ ‌ای پدرسوخته ها، همه خندیدند، دوباره گفت؛ ‌ای مادر سوخته ها، باز همه خندیدند، این بار رو کرد به تک تک آن‌ها و گفت؛
با تو بودم، با تو بودم... و این بار او را بغل کرده از مجلس بیرون انداختند و این یعنی سخنرانی‌های گروهی بی‌اثر است. جناب آقای رئیس جمهور؛ هرچه به مجموعه دولت گفتیم اثر نکرد من بعد، مخاطب ما شخص شما خواهید بودطی ۹ ماه، بارها و بارها پیرامون یک انحراف و تخلف صریح و آشکار در «نهضت ملی مسکن» از دو وزیر، شورای اطلاع‌رسانی دولت، معاون پارلمانی، مسئولان ذیربط در استان یزد، بازرسی وزارت راه و شهرسازی و ... سؤال پرسیده، خواهان رسیدگی و برخورد با متخلفان احتمالی بوده‌ایم اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم. صادق الوعد بودن با ناپاسخگویی هیچ نسبتی ندارد. به عنوان آخرین امید با عنایت به ارادتی که به شما داریم خواهشمند است پاسخ به این سه پرسش را اعلام فرمایید:
پرسش نخست: آیا دولت سیزدهم، بنا بر ادعای معاون عمرانی استانداری یزد؛ «مسکن مهر احمدی نژاد» را به عنوان «نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم» اعلام کرده است؟
پرسش دوم: با توجه به نیاز روزافزون مسکن و تلاش دولت برای عمل به وعده ی چهار میلیون مسکن طی چهار سال، لاکچری سازی و احداث آپارتمان در گرانقیمت‌ترین زمین‌های در اختیار راه و شهرسازی هم بخشی از سیاست‌های دولت است؟ آیا این نحوه ی عمل به یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم بازی با آبروی دولت و ایجاد بدگمانی و ناامیدی در میان قشر کمتر برخوردار جامعه و ایجاد ده‌ها پرسش و ابهام در اذهان نمی‌شود؟ آیا این تبعیض آشکار در شأن دولت سیزدهم که دولتی مردمی و پشت و پناه محرومان جامعه نامیده شده نیست؟
پرسش سوم: با اسناد محکم طی ده‌ها گزارش این تخلف آشکار یعنی لاکچری سازی ذیل سایه ی طرح نهضت ملی مسکن را معرفی و تقاضای رسیدگی و برخورد با متخلفان احتمالی کرده‌ایم. دلیل سکوت و عدم پاسخگویی مجموعه ی دولت در این رابطه چیست؟

منبع: آفتاب یزد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها