گفتگوی تلفنی وزیر خارجه جمهوری آذربایجان با امیرعبداللهیان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با سازنده دانستن مدیریت درست فضای رسانه ای، بر ضرورت خروج از سوء تفاهمات و قرار گرفتن مناسبات دو کشور در مسیر طبیعی و متناسب با حسن همجواری و منافع مشترک دو کشور تاکید کردند.

گفتگوی تلفنی وزیر خارجه جمهوری آذربایجان با امیرعبداللهیان

حسین امیرعبداللهیان و جیحون بایراموف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان پنجشنبه شب در گفت‌وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط و مناسبات دو جانبه را بررسی کردند.

در این گفتگوی طولانی طرفین بر ضرورت تداوم رایزنی ها و تبادل هیات‌های فنی و تخصصی در حوزه های مختلف و با هدف رفع حل مشکلات تا حصول نتیجه تاکید کردند.

طرفین مدیریت درست فضای رسانه ای را سازنده دانستند و ضمن مروری بر آخرین موضوعات فیمابین، بر ضرورت خروج از سوء تفاهمات و قرار گرفتن مناسبات دو کشور در مسیر طبیعی و متناسب با حسن همجواری و منافع مشترک دو کشور تاکید کردند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    فردا پس فردا صداش در میاد که چه توهین و تحقیر جدیدی به ما شده و ما اهنگ همه چی آرومه رو به ملت به عنوان خبر قالب کردیم...

  • ناشناس
    0

    احسنت درستش همینه

  • ناشناس
    0

    دستمال یزدی حرف اول را میزده

  • مفردی
    0

    چرا جلوی آذربایجان اینقدر ضعیف هستین ؟؟؟ بخاطر ترس از اسرائیل است ؟ وگرنه این آذربایجان وقیح و این الهام علیف بیسواد چرا تودهنی نمیخورند ؟

  • ناشناس
    0


    پس جمهوری آذربایجان حق دارد با همدستی ترکیه و اسرائیل به ایران خیانت کند

  • ناشناس
    0


    دفتر رایزن فرهنگی ایران در باکو بسته و نماینده آن اخراج شد و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم

  • ناشناس
    0

    مانور طالبان با سلاح سنگین در نزدیکی مرز با ایران
    طالبان جنایتکار هنوز هم از سلاح های ساخت آمریکا استفاده می کند

  • 0

    آقای رئیسی ریاست محترم جمهـوری می‌گوینـد کار اقتصادی و تجاری را به مذاکرات گره نزدیم. حرف ایشان کاملا درست است. در دولت قبل دیدیم که با گره زدن تمام امور به برجام هزینه‌هایی بسیار زیادی به کشـور تحمیل شد. آمریکا راحت از برجام خارج شد و دست ما خالی ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها