تاکید ۲ نماینده بر فرصت توضیح به علیرضابیگی در مورد شاسی بلندها/ نیکزاد: لیستی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه نشده است

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه فرصت به علیرضابیگی به عنوان نماینده مدعی اعطای خودرو به نمایندگان به منظور شفاف سازی پیرامون این موضوع شدند.

تاکید ۲ نماینده بر فرصت توضیح به علیرضابیگی در مورد شاسی بلندها/ نیکزاد: لیستی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه نشده است

حسن نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در مناطق ما لیست افراد متقاضی استیضاخ وزیر صمت به عنوان نمایندگانی که خودرو دریافت کرده اند، پخش شده است. باید در این زمینه شفاف سازی شود. اجازه دهید آقای علیرضابیگی که درخواست تذکر اصل ۷۵ را دارند در صحن مجلس صحبت کنند. 

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، بیان کرد: لیستی در این زمینه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه نشده است. 

نوروزی در ادامه تصریح کرد: لیست در فضای مجازی موجود است. 

مهرداد ویس کرمی نیز در جریان جلسه علنی امروز مجلس و پس از اظهارات علی نیکزاد به عنوان رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص عدم ارائه لیستی به هیات نظارت از سوی علیرضا بیگی و درخواست این نماینده برای بیان تذکر ماده ۷۵، بیان کرد: اجازه دهید آقای علیرضابیگی بر اساس ماده ۷۵ توضیحات خود را بیان کند. این حق نماینده است و این رفتار صحیح نیست. 

در ادامه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشخیص بر بیان تذکر ماده ۷۵ آیین نامه بر عهده رئیس جلسه است. 

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها