آزادی اسیر فلسطینی پس از ۲۰ سال اسارت/ ویدئو

منیر الرجبی پس از آزادی گفت اسیران فلسطینی به حمایت و دعای شما نیاز دارند، چرا که آنها در خطر هستند و رنج و مشکلات بسیاری را تحمل می کنند.

آزادی اسیر فلسطینی پس از ۲۰ سال اسارت/ ویدئو

رژیم اشغالگر اسرائیل "منیر الرجبی" اسیر فلسطینی ساکن قدس اشغالی را پس از ۲۰ سال اسارت در زندان‌های این رژیم در الخلیل آزاد کرد.

الرجبی در نخستین سخنان پس از آزادی گفت: اسیران فلسطینی به حمایت و دعای شما نیاز دارند، چرا که آن‌ها در خطر هستند و رنج و مشکلات بسیاری را تحمل می‌کنند و در آینده نیز این فشار‌ها و جنایات علیه اسیران و کل ملت فلسطین افزایش خواهد یافت. از این رو ما به برنامه واقعی برای همبستگی با هم نیاز داریم و اینکه اختلافات را کنار بگذاریم و برای اتحاد تلاش کنیم.

وی افزود: تلاش‌های رژیم اشغالگر برای بر هم زدن شادی پس از آزادی اسیران فلسطینی قابل پیش بینی بود. ممکن است آن‌ها بتوانند شادی را از ما بگیرند و باعث سپری شدن عمرمان در زندان شوند، ولی آن‌ها هرگز نخواهند توانست ایمان ما به آزادی و زندگی سرافراز در این وطن را از ما بگیرند. آن‌ها هرگز نخواهد نتوانست باور ما به عادلانه بودن آرمان فلسطین را دچار اختلال کنند.

آزاده فلسطینی با اشاره به تدابیر افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر علیه اسیران و کل ملت فلسطین گفت سراسر منطقه مانند ملت فلسطین این تحولات را پیگیری و آن را خطرناک تلقی می‌کند، اما در نهایت نفرت پراکنی، ظلم و استبداد به عاملان آن بازخواهد گشت.

حجم ویدیو: 4.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها