سردار کوثری : کومله قصد حمله نظامی به غرب ایران را داشت / سپاه عملیات خنثی‌سازی پیش‌دستانه کرد

کوثری با اشاره به تصاویر منتشر شده از مقر گروهک تروریستی پس از مورد هدف قرار گرفتن، گفت: این مقر در حالی مورد اصابت قرار گرفت که برای تصمیم گیری جهت حمله آماده میشدند تا با سواستفاده از اغتشاشات اخیر به ایران از شمال غرب حمله کنند که با غافلگیری و پیش‌دستی نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شود.

سردار کوثری : کومله قصد حمله نظامی به غرب ایران را داشت / سپاه عملیات خنثی‌سازی پیش‌دستانه کرد

«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در خصوص تحرکات کومله و دموکرات‌ها گفت: از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی ایران گروهک تروریستی کومله با مبارزه مسلحانه تجزیه ایران را نشانه گرفته بودند که با اقدامات به موقع و برخورد سخت سپاه پاسداران مواجه شدند.

وی افزود: سپاه بارها اعلام کرده است که اجازه شکل‌گیری تهدید در نزدیکی مرزهای ایران را نمی‌دهد و با توجه به همین امر مواضع گروهک تروریستی کومله را که قصد ایجاد جنگ‌های پارتیزانی از سمت غرب کشور را داشتند با پهپاد و موشک مورد هدف قرار داد و بمباران کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به تصاویر منتشر شده از مقر گروهک تروریستی پس از مورد هدف قرار گرفتن، خاطرنشان کرد: این مقر در حالی مورد اصابت قرار گرفت که برای تصمیم گیری جهت حمله آماده میشدند تا با سواستفاده از اغتشاشات اخیر به ایران از شمال غرب حمله کنند که با غافلگیری و پیش‌دستی نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شود و همانطور که در تصاویر مشخص است این مقر به طور کامل نابود شده است.

اسماعیل کوثری با بیان اینکه سپاه پاسداران رصد کامل اطلاعاتی و اشرافی کم‌نظیر بر همه حرکات گروهک‌های تروریستی دارد، اظهار داشت: هیچ کشوری عملیات جاسوسی برای نفوذ جهت تخریب و تجزیه را نمی‌پذیرد و این اقدام توسط سپاه پاسداران دفاع مشروع در برابر اقدامات و راهبردهای رژیم صهیونیستی علیه ایران است که به خوبی با پیش‌دستی توسط بروزترین پهپادها و انواع موشک‌های نقطه‌زن و تهاجمی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی‌ بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • علیرضا
    3

    چرندیات مجددا شروع شد مثل حمله داعش برای توجیه دلارهای ارسالی

  • ناشناس
    17

    جانم‌فدای‌ ایران‌زنده‌بادنیروهای‌مسلح‌

  • ناشناس
    14

    وقتی درهنگام دفن این دختر جوان( رحمت الله علیه) رسانه ها عکس گرفتند وآوردند روی صفحات مجازی که برروی سنگ قبر نوشته بودند "مهسا امینی رمز است" خود نشانه بسیار آشکاری بود به اینکه کومله برنامه هایی را تهیه دیده بوده است .اما آنها باید بدانند که این درخت بسیار تنومند را قادر نخواهند بود که تکان دهند وهرچه تلاش کنید خودتان را با خطای چشم می جنبانید. تلاش آنها ومنافقین و دیگران دراین بود که درداخل جوانانی ونوجوانانی که غافل از همه جا هستند وسواد وتحلیل اتفاقات را نداشته وبیخبر از هرکجا را با توجه به مشکلات معیشتی با خودشان درحوزه های داخلی همراه کنند و بنحوی از مرزهای بین المللی به خانه ملت تجاوز کرده وفشار به ایران را درترکیبی از اقتصاد ومعیشت وتجاوز ایران را وادار کند به خواسته های غرب تن دهد معمولا تجاوزکومله ها وپیش دستی مرزداران درانهدام دفاتر کومله ها را میتوان اینطور تحلیل کرد .بطور قطع ویقین بدانید هرچه ما مقاومت کنیم آنها به مرزها بیشتر فشار میاورند اما عدم همراهی مردم بدلیل بینش سیاسی قوی علی الرغم مشکلات مختلفی که با آن روبرو هستند همراهی نکردند واین مردم ستودنی هستند تنها دولت است که باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بکارگیرد . فداکاری وازخود گذشتگی حقیقی را مردم ازخود نشان دادند دولت محترم انتظار فداکاری شماست .

  • ناشناس
    3

    خخخخخخخ

  • ناشناس
    1

    خخخ

  • ناشناس
    14

    دیگه گذشت که پمپئو با سازمان روسیاه آمریکا که سردار را ترور کردند بخواهند از سیاستهای تکراری ایران ضربه بخورد هوشیاری ایران دربرابر گروهکها بطور جدی دنبال خواهد شد وعوامل وریشه های آنان سوزانیده خواهد شد بی انکه بدانند دررصد اطلاعاتی غیور مردان ایران زمین هستند

  • سیاوش
    12

    سردار کی مقر منافقین وطن فروش در البانی رو می زنید؟ برا چنین روزی لحظه شماری می کنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حمله به آلبانی ‎= حمله به ناتو

    • ناشناس
      1

      دعا گربه سیا بارون نیا.خخ .از انتظار بمیر مزدور یکبار مصرف.

  • ناشناس
    1

    چرا قبل از انقلاب حزب کومله کردستان نبود؟!

  • ناشناس
    0

    این حنا دیگر رنگی ندارد...یه کلک تازه تر جور کنید

  • ناشناس
    0

    اراجیف بسیج پسند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها