امام جمعه اصفهان:

بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است/ رهبران جهان نیز به بهترین بودن ایشان اذعان دارند

امام جمعه اصفهان گفت: باید پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاد و مقاومت کرد تا پرچم انقلاب، به دست امام زمان (عج) برسد.

بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است/ رهبران جهان نیز به بهترین بودن ایشان اذعان دارند

 سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار محمدصادق مفتح، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی اظهار داشت: انبیا الهی همواره و در طول تاریخ در تلاش بودند تا حکومت الهی را برپا کنند و امروز در جمهوری اسلامی همین تلاش انجام می‌شود تا ظلم و فساد مبارزه شود و عدالت گسترش یابد.

او افزود: مشخص است که در هر حکومتی ممکن است خطا و اشتباه وجود داشته باشد و هیچ‌گاه گفته نشده که نظام جمهوری اسلامی ایران بدون عیب و نقص است، اما در حال حاضر نزدیک‌ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست بنابراین لازم است تا پای حکومت اسلامی ایستادگی کنیم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است، اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است؛ حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند.

او یادآور شد: عده‌ای عادت دارند دائماً نواقص را بزرگ کنند و حس ناامیدی را به جامعه تزریق کنند درحالی‌که می‌توان از فرصت‌های موجود استفاده کرد و خلأ‌ها و نواقص را جبران کرد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد درباره رشد عقل بشر در طول زمان عنوان کرد: در روایتی از امام صادق (علیه‌السلام) آمده است که در زمان فرج امام زمان (عج) خداوند دست عنایت روی سر همه انسان‌ها می‌کشد و عقلشان رشد می‌کند، این موضوع به معنای معجزه نیست بلکه در طول تاریخ عقل انسان‌ها رشد کرده و این سیر تکاملی ادامه دارد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رابی
    1

    من هم جای ایشان بودم همین را می گفتم.هیچ کارمندی معترض مدیری که او را بدون در نظر گرفتن لیاقت و شرافت به کار گمارده است نمی شود

  • 1

    بله. محدودیت های شدید اجتماعی در ایران و گرانی های روز به روز پیشرونده برای پیشرفت کشور ضروری است. خیلی هم خوب است. دستتان درد نکند

  • ناشناس
    1

    اگر من رو هم انتخاب می کردن همینها را می گفتم

  • کوروش
    0

    عقل همه رشدکرده غیرشما

  • ناشناس
    0

    خود گویی و خود هم خندی،آیا اگر ایشان این قدرت را نداشت که به شما پست مقام و پول بدهد ،باز هم ازش تعریف و تمجید می کردید دور و بری های معاویه هم همین کار را انجام می دادند،چون معاویه سفره چرب و چلی ای براشون پهن کرده بود،

  • ناشناس
    0

    توی اخوند نماز جمعه بدون حقوق و مزایا نماز میخوانی اطو کشیده همینطور هستی با ادابی و عطر وادوکلان زده هستی ؟نه نیستی .شکمت سیره و کاملا از هر نظر بهت میرسند.ایا یک لحظه به فکر انهایی که عده شان دارد روزبه روز بیشتر میشود در سطلهای اشغار روزیشون را می طلبند را دیده ای زنان .بچه ها .جوانان. پیره مردان .و حتی انهایی که معلول هستند و سوار ویلچر اند دارند در این زباله ها لول میخورند ان وقت عوض اینکه از گرانی و مشکلات مملکت انتقاد کنی داری چی میگی .وای به روزتان در ان دنیا .اگر باشد ان دنیا شما در اتش جهنمید.شما مردم ایران را به خاطر خودخواهی که با هیچ کشور مدرنی دوست و یاور نیستید وخیلیهای دیگر که اینجا نمی شود بیان کرد .هیچ کس از شما راضی نیست.

  • متفاوت
    0

    سرانجام فیلسوف زجر کشیدن است.بیاییدهمه باهم فیلسوف شویم.

  • هلف
    0

    از مقایسه دبی با ایران معلومه

  • ناشناس
    0

    من فقط نگران اینم که تو وامثال تو فکر کنید چرندیاتتون را مردم قبول دارند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها