دیوان مجاسبات پاسخ داد

میرسلیم عضو هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی است؟

دیوان محاسبات به استناد روزنامه رسمی کشور، عضویت میرسلیم را در هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی رد کرد.

میرسلیم عضو هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی است؟

دیوان محاسبات با توجه به مستندات روزنامه رسمی کشور، در نامه‌ای رسما عضویت سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را در هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی قویا رد کرد.

متن نامه دیوان محاسبات که در تاریخ ۱۵/۴/۱۴۰۱ به شماره ۶/۲۰۵۰۰ صادر شده است به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای قاسمی
رئیس دفتر محترم و مشاور نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
سلام علیکم

با احترام، بازگشت به نامه شماره ۲۳۰۱/۴۰۱/۱ مورخ ۹/۳/۱۴۰۱ در خصوص عضویت جناب آقای مهندس میرسلیم نماینده محترم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در هیات مدیره پنج شرکت که در خبرگزاری ها و فضای مجازی انتشار یافته است، با عنایت به بررسی های به عمل آمده و اطلاعات مندرج در سامانه روزنامه رسمی، مواردی را به شرح شرح ذیل جهت استحضار تقدیم می‌دارد:

۱- برابر نامه مورخ ۳/۳/۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت صنعتی و تولیدی دیزل سنگین ایران (دسا) به شماره ثبت ۱۴۱۴۸، ایشان از سال ۱۳۹۴ هیچگونه مسئولیت و سمت اجرایی در شرکت مذکور ندارند و متذکر می شود که نام ایشان در زمره اعضای هیات مدیره مندرج در اصلاحیه روزنامه رسمی مورخ ۱/۱۲/۱۴۰۰ دیده نمی‌شود.
۲- بر اساس آگهی مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲۴/۳/۱۳۹۵ موسسه توسعه فناوری قوای محرکه سنگین ایرانیان، به شماره ثبت ۲۳۵۱۳، از تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ منحل اعلام شده است.
۳- بر اساس آگهی مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲/۱۱/۱۳۹۶، آگهی ختم تصفیه شرکت منحله گسترش سامانه‌های الکترونیک خودرو به شماره ثبت ۲۳۳۰۲۶، اعلام شده است.
۴- همچنین ایشان در شرکت مهندسی موتور آدرینا راد نیرو، به شماره ثبت ۵۱۶۹۸۶ وفق آگهی مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۸ روزنامه رسمی، عضو هیات مدیره آن نیستند.
۵-جناب آقای مهندس میرسلیم در تاریخ ۲۲/۲/۱۳۹۹، از شرکت تحقق، طراحی و تولید موتور ایران (ایپکو) به شماره ثبت ۱۳۶۹۴۴ و پیش از نشستن بر کرسی نمایندگی رسما استعفا کرده‌اند و مطابق اصلاحیه مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲۶/۴/۱۳۹۹، عضو هیات مدیره شرکت مذکور نیستند.

ناصر روزبهانی
مدیرکل امور مجلس

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سید احسان
    0

    من فکر میکردم فقط طراحی موتور ایرانخودرو را به زمین گرم زده ،پس چند شرکت دیگه هم بوده ،رانت چقدر برایش نون داشت .خدا وکیلی خروجی این همه فعالیتهای ایشان چه بود؟؟!!

  • علی
    0

    پس بالاخره عضو بوده ولی الان دیگه نیست. کفش خارجی ریباک که می پوشه ،چند شغله هم که بوده ،بچه اش هم که با منافقین در ارتباط بوده و الان در زندان اوین هست ،دیگه این فرد باید چکار بکنه تا از سمت مسوولی بیفته پایین؟!!!

  • ناشناس
    0

    این اقا یکی از مخالفین سر سخت واردات خودرو است و با مکیدن خون ملت شکم خود را سیر می کنند این جماعت نماز را به علی ع اقتدا می کنند و بر سر سفر معاویه غذا می خورند

  • ناشناس
    0

    وقتی براحتی پسرشو نجات بده خودشو که دیگه ...

  • ناشناس
    0

    خب گزارش رفیق برای رفیق که بد نمی نویسند.گزارش دیوان برای مسؤل دفتر نماینده1!!!! خنده دار نیست.... بعد دیوان فعلی گزارش ضد میرسلیم بنويسه??? با کدوم منطق قابل پذیرش هست آخه.. خودتون هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها