قرنی که گذشت

ماجرای اوج گرفتن تحریم‌های فلج‌کننده پس از انتخابات ۸۸

۲۲ خرداد ۸۸ جمعیت شگفت انگیزی پای صندوق رای آمده‌اند. ساعت ۲۳ همین روز و پیش از اتمام فرآیند رای‌گیری میرحسین موسوی خود را برنده انتخابات اعلام کرد.

ماجرای اوج گرفتن تحریم‌های فلج‌کننده پس از انتخابات ۸۸

به گزارش خبر فوری، پس از اینکه روز بعد شمارش آرا تمام می‌شود و محمود احمدی نژاد،‌ برنده انتخابات اعلام می‌شود، موسوی و کروبی اعلام تقلب می‌کنند. این دو نامزد هر یک استدلال‌هایی را مبنای ادعای خود اعلام می‌کنند.

با اینکه در فروردین همین سال و پیش از انتخابات، باراک اوباما، پس از سال‌ها تنش و با مشاهده عدم تاثیر تحریم‌های پیاپی، در نامه‌ای به رهبر انقلاب، خواستار همکاری با ایران می‌شود اما پس از تظاهرات‌های انتخاباتی، به تغییر نظام امیدوار می‌شود و فصل جدیدی از تحریم‌های فلج‌کننده را علیه ایران اعمال می‌کند.

این گزارش را ببینید.

 

حجم ویدیو: 26.33M | مدت زمان ویدیو: 00:10:24 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • فتح الله
    8

    اگر در انتخابات ۸۸ پیروزی احمدی نژاد را تایید نمی کر د .ودر سال ٩٨ قیمت بنزین را از سه هزار تومان به دو هزار تومان کاهش میداد این همه ضربه به ایران ومردم ایران نمی خورد ،،ی کمی تدبیر میخواست ،که نکردند

  • ناشناس
    5

    سیزده سال از وقایع شورش های سال ۸۸ گذشت و اکنون که به آن صحنه نگاه می کنیم این همه هزینه چیزی جز اصلی ترین چالش در عرصه و حوزه سیاست خارجی نظام "ادامه سیاست تنش و تقابل با آمریکا یا پایان دادن به ان" نبود. رفسنجانی نیک می دانست که نظام عزمی برای اصلاح و پایان دادن به سیاست تنش و تقابل ندارد لذا سر به شورش برداشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها