پاپ فرانسیس: به عنوان زائر صلح به عراق سفر می‌کنم

پاپ فرانسیس در آستانه سفر خود به عراق از خود به عنوان «زائر صلح» نام برد.

پاپ فرانسیس: به عنوان زائر صلح به عراق سفر می‌کنم

پاپ فرانسیس در آستانه سفر تاریخی خود به عراق روز پنجشنبه با ادای احترام به کسانی که سالها از خشونت رنج برده اند، گفت او به عنوان زائر صلح به این سفر می رود.

پاپ فرانسیس ۸۴ ساله پیش از این طی مصاحبه‌ای با «سرویس خبری کاتولیک» شبکه سی‌اِن‌اِس، اظهار کرده بود: من کشیش آن دسته افرادی نیز هستم که زجر می‌کشند و از این رو این مسئله برای مسیحیان عراقی مهم است که شاهد حضور پاپ در کشور خود باشند، حتی اگر نتوانند با وی دیدار کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رضا
    0

    واويلا! اين مذهب تمومي نداره... هنوز دنبال زمين گيري و تجاوز به حريم هاي ايراني هستند! هنوز جنگ هاي ايران و روم را فراموش نكرده اند! هنوز جنگ هاي صليبي و ضرب شصت صلاح الدين ايوبي كُرد را فراموش نكرده اند! داعش را آوردند و هيچ حمايتي از مردمان عراقي نكردند و ايران را به مخاطره انداختند، حالا كاسه داغتر از آش شده اند! هيچ دليلي براي اين مسافرت متصور نيست!!!!!

  • وجدان
    0

    جناب پاپ عوامفریب !!! مرکز خشونت از سمت رفقای شماست

  • شهرام.ر
    0

    عراق امن نیست میزنن میکشند ها !!! از ما گفتن بود

  • متین
    0

    شما اگه واقعا مرد خدا هستید برو با کشور هایی که با ساخت سلاح امنیت عراق رو از بین بردن مذاکره کن برو با آلمان و انگلیس و آمریکا بگو اینقدر سلاح به تروریست ها ندین. همه سران واقعی ترور کنار خودت هستند چرا عراق میایی؟

  • س
    0

    این سفر هیچ چیزی را تغییر نمی دهد. فقط یک نمایش اتحاد ادیان است .چون یک عده نادان و بی فکر پیروان سایر ادیان را می کشند تا به زعم خودشون برن تو بهشت.در حالیکه جاشون تو جهنم است و خدا خون خواه خون ریخته شده انسانهای بی گناه است

  • یارامام زمان
    0

    ماسطحی نیستم که تبلیغات امپراطوری رسانه ای شما باور کنیم دین صلح(مسیحیت)دین جنگ(اسلام). از جنگ های ۱۰۰ساله خاورمیانه بین مسیحیان از جنگهای چند صدساله ارتدوکس وکاتولیگ، ازجنگ های صلیبی، جنگ های جهانی و... میدونید چرا حضرت عیسی زنده است چون بعدظهور جلوی جنگ بزرگ آخرزمانی که مسیحیان در دنیا قرار است راه بندازند جلوگیری کند

  • ناشناس
    0

    زائر صلح فقط ب عراق !!!!چه معنی میدهد یمنیها و سوریه ای ها ومسلمانان میانمار چطور زائر صلح نمیخوان؟؟کارت سیاسیه سباسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها