دختر صدام در سالروز اعدام پدرش: پدرم در دفاع از کشور کشته شد

دختر صدام امروز (چهارشنبه) همزمان با چهاردهمین سالروز اعدام پدرش مدعی شد، پدرش و دو برادرش در

دختر صدام در سالروز اعدام پدرش: پدرم در دفاع از کشور کشته شد

رغد صدام در چهاردهمین سالروز اعدام پدرش با انتشار فایلی صوتی در توییتر گفت، پدرش و دو برادرش "عدی و قصی" در دفاع از کشور طی مقاومت در برابر حمله آمریکا به عراق کشته شدند.

وی در این فایل صوتی افزود، صدام رئیس جمهور قانونی عراق بود و تاریخ آغاز حمله‌ای که در روز نهم آوریل ۲۰۰۳ او را سرنگون کرد، به عنوان یک روز سیاه و ننگی برای بشریت باقی خواهد ماند.

رغد گفت: عراقی‌ها در مقاومت در برابر ذلت و استبداد از بزرگان خود الگو می‌گیرند و خواستار حقوق خود و آزادی در کشور و زندگی کریمانه در میهنشان هستند و شهدای زیادی را برای این هدف والا تقدیم کرده‌اند.

این توییت دختر صدام واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران توییتری به همراه داشت، برخی به ستایش صدام پرداختند و برخی گفته‌های دخترش را به تمسخر گرفتند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • سمیه رستمی
    0

    خدا لعنت کنه پدرتو لعنت خدا بر صدام

  • محمد
    0

    رغد صدام جواب بده آیا بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدام ننگ برای بشریت نبوده و نیست؟

  • هوشنگ
    0

    اره درست میگی البته همین الان کجا داری زندگی می کنی ؟؟؟ یا عربستان یا اردن و یا .....این کشورها همه زیر نظر امریکا هستند یا نه ولی خودت هم قبول داری پدرت صدام حسین تا دیروز زیر نظر انگلیسی ها بود بعد هم امریکا

  • رضا
    0

    چه مسخره !!هرکس دراین دنیا کمر به نابودی بشر تحت القائات مختلف اعتقادی وایدئولوژیهای فریبنده بست شهید محسوب میشود . آرمانهای بشری فارغ از ایدئولوژی تا زمانی که بشر از جنس خودش مورد تهدید هست فریبی بیش نیست.تجربه تاریخی نشان داده است که مظلومان در هرتغییر وتحول علی الرغم تحمل هرسختی پیروز میدان هستند . تصورش را بکنید هرملت بی پناه برخلاف کسانیکه که اعتقاد به خالی بودن دستشان داشتند بزرگترین قدرت مردمی درعقبه داشتند وپیروز میدان شدند که هیچ سلاحی قادر به از بین بردن آن نیست .نمونه بارزش تشییع فرمانده قدس ایران است که ترور شد اما بالاترین وبزرگترین پیام تاریخی را بدنیا مخابره کرد که یک نفر رفت میلیونها نفر جایگزین شدند که هر مانعی درروبرویشان قرار بگیرد ذوب میکند . اما صدام یک دیکتاتور بود که حتی درحمله نیروهای بین المللی هیچکس درخیابانها او را همراهی نکرد واز مخفی گاه بیرونش کشیدند .

  • متین
    0

    بزرگ ترین لعنت خداوند عزوجل بر خودتو پدر ومادرت و تمام طرفداراتون تو دنیا وعقبی

  • منصف
    0

    خدا لعنت ابدی را نصیب صدام کافر وپسران لعین وحرامزاده اش وتمام اعوان انصارش بکندهمچنین تو ماده گرگ درنده خوی و خون اشام

  • ناشناس
    0

    لعنت خدا بر خودش و خاندانش.مرگ براش کم بود.

  • اذری
    0

    خدا شما وپدرتان رالعنت کند مردم ایران چه عراق را یک عمرنه چندین نسل بدبخت کردید وپا ی آمریکا روسیه رابه خاورمیانه بازکردید

  • ...
    0

    خداعذابش زیادکنه

  • علیزاده
    0

    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین . اگر چه رژیم امریکا بدتر از صدام یزید و صدام یزید بدتر از رژیم امریکا است و بود.ولی اعدام صدام یزید به دست امریکائیها درس بزرگی می تواند به سایر سران عربی منطقه باشد که با پشت گرمی امریکا حتی حرف زدن خود را هم فراموش کرده اند و ثروت مردم مسلمان خودشان را به جیب انها می ریرند و در نهایت گاو شیر ده نامیده می شود.

  • کاربر ناشناس
    0

    آمریکا صدام را دستگیر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها