هوک: تا تغییر رفتار تهران، تحریم تسلیحاتی باید ادامه یابد

برایان هوک، نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران در آخرین تلاش‌ها در دوره کاری خود، بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد.

هوک: تا تغییر رفتار تهران، تحریم تسلیحاتی باید ادامه یابد

«برایان هوک» نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران، در سخنانی از کشورهای عضو شورای امنیت خواست تا به تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رأی مثبت بدهند.

او مدعی شد که تا تغییر رفتار ایران باید تحریم تسلیحاتی این کشور ادامه یابد و فعالیت‌های ایران موجب بی ثباتی و از بین رفتن امنیت به طور مستقیم و غیر مستقیم در منطقه شده است.

هوک که در ماه‌های گذشته تلاش کرده بود حمایت متحدان کشورش را برای رأی مثبت به پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران به دست بیاورد، اما آن‌طور که از ظواهر امر پیداست، این قطعنامه نیز نتیجه مثبتی برای آمریکا به همراه نخواهد داشت.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته برایان هوک از استعفای خود از سمت نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران خبر داد. روزنامه «واشنگتن‌پست» فردای آن روز به نقل از یک مقام ارشد سابق در دولت آمریکا نوشت از هوک خواسته شد که استعفا دهد تا مسئولیت شکست استراتژی واشنگتن علیه ایران، بر دوش وی بیافتد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • یوسف طاهرزاده
    0

    آمریکا باید ایران را بعنوان ی کشور قدرتمند بشناسد.آقای هوک آمریکا باید در برابر ایران تعقیر رفتار بدهد.فعلا که ایران تو تعقیرشغل داد.

  • ناشناس
    0

    هوکم عین نمایندگان فقط مجلس دهم بعد اتمام مسئولیتش حراف شده

  • جواد
    0

    دلم می خواهد بزنم فک این حرومزاده همجنس باز بیارم پایین

  • ح
    0

    یکی این دلقک ناکامو ساکت کنه

  • رضا.
    0

    این نمایش پیش نویس قطعنامه تحریم تسلیحاتی ایران برای گام بعدی و اصلی آمریکا یعنی فعال کردن مکانیسم ماشه است و اگر قبل از این اتفاق بسیار ناگوار برای کشور با آمریکا مصالحه شود برای هر دو طرف منفعت داره. رئیس جمهور فعلی از این اتفاق بهره برداری انتخاباتی میکنه و ایران از یک خطر بسیار بزرگ خلاص می‌شود. تحریم های سازمان ملل اگر با مکانیسم ماشه دو باره فعال شود دیگر روسیه و چین هم نمی‌توانند کاری کنند و تحریم های فعلی صد چندان خواهد شد و دلار را تا مرز 50 هزار تومان هم خواهد رساند و خوب تصور کنید چه اتفاقی برای برای مردم خواهد افتاد و همین اتفاقی که چند سال پیش باعث شد ایران به برجام تن دهد.

    نظرات شما -
    • حشاشین
      0

      جناب رضا دوتا سوال دارم اول اینکه مصالحه در چه زمینه ای و دوم اینکه به فرض محال اگه مصالحه شد شما چه تضمینی میدید که زیرش نزنن؟؟؟به نظرم وضعیت بعد از مصالحه از اینی که شما تصویر سازی کردید بدتر میشه نه بهتر

    • رضا.
      0

      دوست عزیز به هر حال ایران به هر طریق که می‌تواند باید جلوی مکانیسم ماشه را بگیرد چون تبعات آن بسیار بسیار ناگوار است.

  • ناشناس
    0

    اساتید بزرگوار این مطلب در باره هوک صحیح است که در کودکی مورد تعرض خانوادگی قرار گرفته اساتیدی که تویتر دارند میتوانند از او سئوال کنند

  • محسن
    0

    این باید ها و نباید ها در اختیار امریکا نیست که تعیین کنه. هر وقت که زمانش برسه به صورت خودکار این تحریم های تسلیحاتی خودش لغو میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها